spot_img
spot_img
24.2 C
Vaslui
15-iul.-2025

Aviz asociațiilor de proprietari. Ce reparații poate aproba comitetul executiv

- Advertisement -

Cititorii ne sesizează o situație fecventă în asociațiile de proprietari: adunarea generală aprobă o listă de reparații, dar ulterior apar și alte defecțiuni ce trebuie remediate. Are voie comitetul executiv să extindă lista? Le răpunde Ottavio Șerbănescu – foto, expert administrare imobile (ottavio.serbanescu@scomet.ro).

”Am constatat că avem mai multe reparații de făcut în bloc decât cela propuse de fostul comitet executiv și aprobate de ultima adunare generală. Bugetul aprobat de adunarea generală este compus din fondul de reparații pe care ni l-a predat fosta administratoră + fondul de reparații colectat în perioada iunie-octombrie 2016. Avem voie noi, comitetul în vigoare, să decidem să facem și alte reparații pe lângă cele aprobate de adunarea generală, dacă ne încadrăm în bugetul aprobat?” – vrea să știe cititoarea Gabriela Bucur din Ploiești.

Răspunsul specialistului: ”Da, comitetul executiv poate aproba folosirea fondului de reparații în limita sumelor aprobate de adunarea generală a asociației”.

”După ce epuizăm fondul de reparații existent putem încheia contracte pentru reparații cu plata în rate lunare (după ce vom fi primit acordul a 50%+1 dintre proprietari, pe baza unei liste de semnături?” – întreabă aceeași cititoare.

Răspunsul specialistului: ”În situații excepționale se pot lua decizii (echivalente cu hotărâri ale adunării generale) pe baza unor tabele semnate de majoritatea (50%+1) membrilor asociației de proprietari.

sursa: http://www.libertatea.ro/utile-si-servicii/utile/1626345-1626345

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.