spot_img
spot_img
22.3 C
Vaslui
10-iul.-2025

Ce se va întâmpla cu preţurile la RCS&RDS, cu fotbalul de pe TV şi cum se vor schimba serviciile de internet fix

- Advertisement -

RCS & RDS nu vrea să scumpească abonamentele la mobil şi nu are de gând să monetizeze mai agresiv conţinutul TV exclusiv pe care îl oferă abonaţilor, precum meciurile din campionatul intern de fotbal. Cum speră, totuşi, compania să facă mai mulţi bani şi ce planuri de investiţii are pentru 2017.

În înregistrarea unei conferinţe cu investitorii susţinută la sfârşitul lunii noiembrie de Serghei Bulgac, CEO (director general) al RCS & RDS, Bogdan Ciobotaru, membru în board-ul companiei, şi Smaranda Streanga, CFO (director financiar) al RCS & RDS, apar câteva informaţii asupra strategiei celei mai mari companii de cablu din România, dar şi cu privire la planurile de investiţii şi dezvoltare.

Întrebaţi de bancheri cum au de gând să crească venitul mediu pe utilizator (indicatorul ARPU) pe partea de mobil, reprezentanţii RCS & RDS spun că nu au de gând să crească preţurile.

În România, oferim pachete «all you can eat». (Creşterea ARPU – n.r.) este efectul clienţilor care converg la oferte noi, superioare, către un ARPU mai mare. Avem o parte din clienţi care generează ARPU mic, în zona 1-2 euro, consumă foarte puţin. Avem succes în prezent în convertirea acestor clienţi către pachete de 3 sau 4 euro. Obţinem astfel un beneficiu imediat la venituri. Deci, trecerea la pachete diferite faţă de cele pe care le aveau înainte generează creşterea ARPU. Creşterea ARPU nu este generată de majorarea preţurilor, ci de creşterea proporţiei abonaţilor care plătesc mai mult în baza totală de clienţi„, au răspuns directorii companiei.

Focusul nostru nu este neapărat să majorăm ARPU, ci să creştem cota de piaţă cât mai mult. Ne simţim foarte bine la acest nivel, care ne permite să ne extindem baza de clienţi, iar în prezent avem succes atât pe mobile, unde ne-am schimbat modelul şi abordarea în 2014, şi de atunci am reuşit creştere de mare viteză pe acest segment, şi am reuşit să generăm creştere chiar şi pe segmentele tradiţionale, cablu şi internet, atât în România, cât şi în Ungaria. Deci nu avem de gând să creştem ARPU, sau nu ne aşteptăm ca ARPU să crească dincolo de creşterea naturală pe mobile pe care am descris-o mai devreme, ci intenţia este să extindem baza de clienţi. Nivelul ARPU este reprezentativ pentru cât ar trebui să fie. Ar putea creşte pe mobile, dar vom vedea„.

Potrivit celor mai recente rapoarte financiare, RCS & RDS a trecut de trei milioane de clienţi la serviciile mobile de voce şi internet, poziţionându-se ca al patrulea mare operator de telecomunicaţii mobile din România, ca număr de clienţi.

Referitor la serviciile de televiziune prin cablu, directorii RCS & RDS s-au văzut nevoiţi să explice de ce oferă „conţinut premium în pachetele de bază”.

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/ce-se-va-intampla-cu-preturile-la-rcs-rds-cu-fotbalul-de-pe-tv-si-cum-se-vor-schimba-serviciile-de-internet-fix_130054.html#ixzz4SiMnxVkp

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.