spot_img
spot_img
27.9 C
Vaslui
16-iul.-2025

Cum văd băncile negocierile cu consumatorii, prin intermediul CSALB

- Advertisement -

O conciliere reușită înseamnă că părțile s-au împăcat. Adică, atât consumatorul, cât și banca sunt mulțumiți de soluția dată de conciliator.

Iar în ultimii trei ani, în peste 1.000 de cazuri, cele două părți au bătut palma și nu au mai ajuns în instanță. Pe lângă importanța asigurării unei soluții  alternative în afara instanței, pentru cel care depune cererea, CSALB are ca scop să devină primul reper al sistemului bancar când vine vorba de rezolvarea nemulțumirilor clienților de servicii financiar-bancare. Dacă la începutul activității CSALB nu toate băncile au crezut în  misiunea Centrului și au privit cu anumite rezerve rolul conciliatorilor, în prezent TOATE instituțiile bancare din România acceptă cereri de conciliere trimise de consumatori prin intermediul Centrului.

https://evz.ro/cum-vad-bancile-negocierile-cu-consumatorii-prin-intermediul-csalb.html

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.