MÃSURI… La fel ca în multe institutii publice, si activitatea Inspectoratului Scolar Judetean Vaslui a fost reorganizatã în contextul pandemiei de coronavirus. Programul de audiente al inspectorului scolar general si al inspectorului scolar general adjunct a fost suspendat pânã la data de 20.03, cu posibilitatea de prelungire, la fel si activitatea de lucru cu publicul. Angajatii din compartimentele Contabilitate, Salarizare si Secretariat vin, însã, la muncã, dar vor avea program redus, de la 10:00 la 14:00. Toate celelalte activitãti care presupun comunicarea între ISJ Vaslui – unitãti de învãtãmânt, alte institutii si persoane fizice se vor desfãsura on-line, prin intermediul adresei de e-mail inspectorat.scolar.vs@gmail.com”.
De asemenea, Inspectoratul Scolar Judetean Vaslui a transmis o circularã cu privire la modalitatea în care cadrele didactice pot solicita adeverinte: „Tinând cont de ultimele evolutii si recomandãri ale Ministerului Educatiei si Cercetãrii, Inspectoratul Scolar Judetean Vaslui adoptã urmãtoarea procedurã în regim de urgentã referitoare la solicitarea si eliberarea documentelor, cu aplicabilitate imediatã. Avem în vedere îndeosebi adeverintele solicitate pentru dosarele de gradatii de merit sau pentru alte situatii urgente. Fiecare scoalã va centraliza solicitãrile cadrelor didactice de eliberare a documentelor de cãtre inspectorii scolari din Inspectoratul Scolar Judetean Vaslui; centralizarea se va face la Secretariatele institutiilor de învãtãmânt. Secretariatele vor transmite cererile/solicitãrile respective în format scanat la adresa inspectorat.scolar.vs@gmail.com; în cerere, se va indica adresa de e-mail la care se va transmite documentul solicitat. Cererile preluate de la adresa inspectorat.scolar.vs@gmail.com vor fi înregistrate la Secretariatul Inspectoratului Scolar si redirectionate cãtre inspectorii scolari responsabili. Inspectorii scolari vor tipãri, înregistra, semna si stampila documentele rezultate si le vor transmite, în format scanat, la adresa indicatã în cererea receptionatã initial”.