spot_imgspot_img
13.3 C
Vaslui
26-apr.-2024

Acuzatii grave: RCS – RDS nu-si respectã promisiunile!

- Advertisement -

JECMÃNIRE…Multi vasluieni sunt abonati la compania RCS-RDS, la televiziune prin cablu, telefonie fixã si mobilã si internet, iar unii dintre ei, se declarã nemultumiti de anumite servicii. Constantin Tiron, client al companiei de 11 ani, în luna august a anului trecut si-a refãcut contractul pe baza cã va primi o reducere de 50 % la plata abonamenului pentru douã telefoane mobile. În contract se stipula faptul cã acesta, pe o perioadã de 12 luni, va plãti doar 16 lei, lucru departe de adevãr. Timp de 4 luni a fost fortat sã plãteascã pretul integral, desi a trimis mai multe sesizãri companiei.

Aproximativ 90 de lei, atât a plãtit Constantin Tiron în plus, dupã ce, sustine el, angajatii de la RCS – RDS au uitat cã în august i-au oferit, la reînnoirea contractului, o reducere pe 12 luni de zile. Reducerea trebuia sã fie aplicatã din acea lunã pentru abonamentul la douã telefoane mobile oferite tot de compania în cauzã. Mai exact, acesta trebuia sã plãteascã între 16 si 17 lei lunar, dar spre uimirea sa facturile erau cu pret întreg. “În august 2016 am refãcut contractul la RCS-RDS, companie la care am fost abonat 11 ani. Acestia, mi-au spus cã am de plãtit lunar, timp de un an, doar 16 lei, în loc de treizeci si ceva de lei, pentru cele douã telefoane. Cand am vãzut factura pe acea lunã imediat am crezut cã e o gresealã. Dar, din pãcate, asa era, cei care au fãcut factura nu mi-au luat în cont reducerea. În contract se stipuleazã faptul cã pe 12 luni voi primi o reducere de 50 %, dar pe facturã îmi apare pretul întreg. Am fãcut mai multe sesizãri la companie, atât telefonic, cât si în scris, dar nu am primit niciun rãspuns”, ne povesteste Constantin Tiron.

“Nu se poate asa ceva, mai întâi mã jecmãnesc si apoi îsi bat joc de mine…”

Sãtul de modul în care a fost tratat de reprezentantii companiei, acesta a întrerupt plãtile începând cu luna decembrie. Iar luna aceasta, dupã ce RDS-RCS a oprit serviciile cãtre clientul în cauzã, a dorit sã îsi încheie contractul cu firma. Dupã o asteptare de 3 ore acesta a avut ghinionul sã ajungã la aproape de sfârsitul programului si a fost invitat sã plece într-o manierã nu tocmai politicoasã. “Am fost la sediul RCS-RDS de pe strada Traian sã îmi reziliez contractul. Am asteptat trei ore la rând sã discut cu doamna de la birou. Când am ajuns, deja se apropia de ora de închidere, iar femeia de acolo mi-a spus foarte vulgar: tu ce mai vrei, crezi cã mai fac eu acte la ora asta? M-am enervat si am plecat. Nu se poate asa ceva, mai întâi mã jecmãnesc si apoi îsi bat joc de mine. Asa ceva doar în România vezi”, spune Constantin Tiron. (Andrei Manolachi)

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.