spot_imgspot_img
11.2 C
Vaslui
25-apr.-2024

Altex jongleazã preturile la raft, dar te minte frumos

- Advertisement -

„De doua ori diferenta”, o campanie publicitara mincinoasa!

ATENTIE…Probabil ati auzit cu totii de reclama Altex potrivit cãreia dacã gãsesti în altã parte mai ieftin, primesti de douã ori diferenta. O sã vi se parã incredibil, dar o vasluiancã a gãsit acelasi produs, la un pret mult mai mic, culmea, chiar în magazinul Altex. Si nu, nu s-a îmbogãtit de pe urma acestei descoperiri, ba din contra. Despre ce este vorba mai exact? Femeia a cumpãrat, sãptãmâna trecutã, prin comandã online, o ladã frigorificã la pretul de 929 de lei. Pentru cã nu o aveau pe stoc, angajatii Altex i-au spus acesteia sã revinã peste câteva zile. Femeia a încercat, ieri, sã afle ce se întâmplã cu lada ei frogorificã de nu mai ajunge la Vaslui. A constat, cu uimire, cã acelasi produs pe care îl cumpãrase online, sãptãmâna trecutã, acum era expus în magazin la pretul de doar 800 de lei. Cu un obiect electrocasnic vechi, dat la schimb, reducerea era si mai mare, de aproape 200 de lei. „De aproape o sãptãmânã astept sã-mi vinã o ladã frigorificã pe care am plãtit-o cu cardul de cumpãrãturi. Culmea, produsul respectiv se gãseste acum în magazin, dar la un pret mult mai mic. Am ales sã-mi spun pãtania, pentru a trage un semnal de alarmã. Vasluienii sã fie foarte atenti când fac astfel de cumpãrãturi” ne-a declarat clienta pãcãlitã. Contactatã, conducerea magazinului Altex a refuzat sã facã orice comentariu. Reprezentantii magazinului au precizat cã neîntelegerile vor fi rezolvate cu clienta.

Se spune cã reclama e sufletul comertului. Dar când reclama e mincinoasã, ce facem cu cel care încearcã sã tepuiascã? Aceasta e întrebarea pe care o vasluiancã o pune de aproape o sãptãmânã, de când si-a cumpãrat o ladã frigorificã de la Altex. Iatã ce spune femeia: „Pe data de 6 iunie am fost la Altex cu gândul sã achizitionez o ladã frigorificã. Mai aveau pe stoc o singurã ladã, la pretul de 1100 de lei. Cu obiect la schimb, costa 1045 de lei. Mi s-a pãrut un pret mare. Atunci, bãiatul care era acolo mi-a zis cã pot comanda si online un astfel de produs. Am gãsit o ladã frigorificã, la pretul de 929 de lei, pe care am comandat-o si achitat-o în aceeasi zi, cu cardul de cumpãrãturi. Cei de la magazin mi-au spus cã în maxim douã zile voi avea produsul. Azi (n.r. ieri), dupã cinci zile de asteptare am fost la ei. I-am întrebat dacã nu a ajuns lada frigorificã. Mi-au rãspus cã mai dureazã, pentru cã am prins si zilele de weekend. Am trecut peste faptul cã eu am dat comanda miercuri, si peste faptul cã ei au program si în weekend. Am zis sã fie cum spun ei. Dar când m-am uitat în magazin, aceeasi ladã pe care eu o comandasem, cu aceeasi capacitate si de la aceeasi firmã, era expusã la pretul de 800 si ceva de lei. Cu obiect la schimb costa în jur de 750 de lei, adicã cu aproape 200 mai putin decât cea comandatã de mine. Le-am spus sã-mi anuleze comanda pentru cã am plãtit multi bani pe un obiect pe care nu mi l-au adus. Mi-au zis cã nu se mai poate anula si cã nu-mi pot da lada la pret de 800 de lei, cât e acum în magazin, pentru cã eu am achizitionat-o, pe 6 iunie, la pret de 929 de lei. Eu am gãsit chiar la ei în magazin un obiect mai ieftin. N-am pretentia sã-mi dea de douã ori diferenta, asa cum spun prin reclame, dar mãcar sã nu mai pãteascã si altii ce am pãtit eu. Vreau doar sã trag un semnal de alarmã pentru cã sunt foarte multi oameni necãjiti, si pentru care o diferentã asa mare chiar conteazã. Am aproape o sãptãmânã de când astept o ladã, care acum se gãseste în magazinul Altex din Vaslui, dar la un pret mult mai mic fatã de cel plãtit de mine. E un gest foarte urât din partea lor” a spus revoltatã, clienta.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.