spot_imgspot_img
9.9 C
Vaslui
26-apr.-2024

Armaghedon la Sãnãtate: coruptie si bani publici cheltuiti în dispret fatã de lege!

- Advertisement -

SCANDALOS… Un veritabil Armaghedon pune pe jar directiile deconcentrate, dupã ce o scrisoare care contine date si cifre exacte aratã nivelul coruptiei din Directia de Sãnãtate Publicã a judetului Vaslui. Este vorba de o serie de abateri grave care se petrec în DSP, sub mantia directorului executiv Mihaela Vlada si a directorului economic, Oana Rãileanu. Semnatorii scrisorii – cel mai probabil, vorbim de persoane din interior, care cunosc foarte bine situatia – sustin cã o masinã Dacia papuc veche este reparatã în bãtaie de joc, fiind cheltuite mari sume de bani pentru aceastã masinã uzatã, în timp ce o masinã Dacia Logan nouã zace de aproape un an de zile în garaj, pe motiv cã nu este sofer angajat. „Vorbim de persoane care sunt puse în fruntea acestei institutii, pentru coordonarea si bunul mers al activitãtii, însã cu pãrere de rãu pot spune cã aceste douã persoane (e vorba de directorul executiv si directorul economic, n.r.) sunt incompetente, privind capacitatea si maturitatea în a onora functiile ocupate, abuzuri ale managerului ce constau în atac la persoanã, persecutia personalã si de intimidare a personalului din subordine”, se aratã în scrisoarea deschisã. Pentru douã reparatii la o masinã Dacia Papuc s-au cheltuit 8.500 de lei, iar masina a ajuns din nou în service, la începutul lunii august, pentru a treia reparatie, fiind cheltuite iar, fãrã nicio noimã, alte mii de lei din bugetul statului pentru o masinã în stare de casare.

Semnatarul – sau semnatarii – aceste scrisori deschise prezintã, cu date si cifre, abuzurile care se fac la vârful Directiei de Sãnãtate Publice a judetului. „Cu ceva timp în urmã, mai precis pe 26 iunie 2016, o masinã apartinând DSP Vaslui a fost dusã într-un service pentru constatarea defectiunilor ce le avea si remedierea lor. Este vorba de o autoutilitarã Dacia Papuc VS 09 DSP. Aceastã masinã are o vechime cam mare (10 ani) si cu sigurantã întruneste si conditiile de casare, dar conducerea unitãtii a luat hotãrârea de a o repara, netinând cont de fabuloasa sumã ce va putea costa, la final. În prima fazã, masina a fost reparatã si, la douã sãptãmâni, a iesit din service, pe data de 11 iulie 2016, ca fiind în stare de functionare. Masina a circulat doar douã zile, pe data de 13 iulie 2016 s-a stricat iar, a fost chematã o platformã si a fost tractatã si dusã din nou la reparat. Dupã 2 sãptãmâni de stat în service, masina a fost reparatã si, iarãsi, pusã în circulatie, dar nici de data asta nu a durat prea mult functionarea ei. Pe data de 3 august 2016, masina s-a stricat, desi a fãcut doar 200 de kilometri si a început sã iasã fum din rotile din fatã a masinii. De aceastã datã, a fost dusã pe rotile ei în service, respectiv unde este si acum la reparat. Primele douã reparatii au costat 8.500 lei, o sumã fabuloasã pentru o masinã foarte veche, care este pe punctul de a fi casatã”, se aratã în Armaghedonul de la Sãnãtate.

Soferul de pe Dacia Logan a plecat în concediu fãrã platã, iar masina zace în garaj!

„Toate aceste lucruri sunt fãcute cu rea-vointã, intentionat, de cãtre conducerea unitãtii. Cum sã cheltuiesti o asemenea sumã de bani, 8.500 de lei, într-o masinã veche pentru care, dacã ar fi pusã în vânzare, nu ar valora mai mult de 6.000 de lei? Sigur, aici sunt si alte interese ale conducerii unitãtii, de a accepta astfel de plãti, nejustificat de mari, ce depãsesc cu sigurantã valoarea masinii. Consider asta un sabotaj în bunul mers al institutiei, din partea conducerii unitãtii. Nu merita sã cheltui atâtia bani într-o masinã veche, mai ales cã soferul de pe Dacia a stat în service aproape o lunã si jumãtate si nu am putut sã ne desfãsurãm activitatea dupã planificãrile fãcute. Asta, în conditiile în care în unitate este mare nevoie de masini pentru deplasãrile în judet. În garajul institutiei noastre este o masinã în stare de functionare foarte bunã, care stationeazã si nu are sofer, pentru cã soferul este în concediu fãrã platã. As întreba-o pe doamna director Vlada si pe doamna director economic Rãileanu: dacã ar fi în joc banii dânselor, ar fi de acord sã investeascã într-o masinã veche o sumã atât de mare de bani, stiind cã în garajul institutiei DSP Vaslui stationeazã o masinã Dacia Logan de 8 luni de zile, fãrã sofer, în stare foarte bunã de functionare? De ce, oare, nu se doreste a fi scoasã din garaj si pusã în stare de functionare? Aceastã masinã Dacia Logan nu necesitã nicio investitie sau reparatie, este în perfectã stare de functionare. Acest Logan MCV are aer conditionat, se circulã confortabil si în conditii optime, de sigurantã, pe drumurile publice, fatã de Dacia Papuc. Am fi curiosi sã aflãm, la sfârsitul reparatiei Dacia Papuc VS 09 DSP, care a fost suma totalã plãtitã, de aceastã datã la service si dacã se meritã sã te joci asa, cu banii publici. Asta înseamnã un management foarte prost fãcut de cãtre sefii acestei institutii, pentru cã sunt multe abateri de acest gen, fãcute de cãtre mai-marii din conducerea DSP”, mai scriu semnatarii scrisorii deschise.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.