spot_imgspot_img
20.6 C
Vaslui
28-mart.-2024

Care sunt marii castigatori ai crizei?

- Advertisement -
Daca am trage o linie subtire in fata crizei pe care am traversat-o pana acum si care va continua, din pacate, am ajunge la concluzia justa ca ea ne-a adus atat perdanti, cat si castigatori. Companiile care au castigat cel mai mult in criza au fost cele care s-au orientat rapid catre produsele sau serviciile ieftine, care au avut oferte promotionale in cea mai mare parte a unui an ori cele care s-au orientat catre exporturi. Majoritatea acestora fac in continuare angajari si o duc foarte bine, in timp ce celalalte au cam fost lovite frontal de „napasta”!
Care sunt marii castigatori ai crizei?

Le-a mers bine si le merge bine in continuare mai multor afaceri. Esti curios sa vezi lista lor?

Ar fi vorba despre consultanta financiara de criza, retailul cu discount, fast-food-urile, clinicile medicale private, lichidatorii, administratorii judiciari, avocatii de business renumiti, producatorii de masini orientati catre export, firmele de recuperare de creante si lista poate continua.

Nici bancile nu au dus-o prea rau in acest an si rezultatele pe care le vor raporta la finele anului vor demostra asta. Nu le-a mers atat de bine ca in 2008, dar cu siguranta nu le putem cataloga la categoria perdanti.

Mai departe, firmele din constructii care au facut sau fac afaceri cu statul o duc la fel de bine-mersi. Este vorba despre Spedition UMB si Romstrade, controlate de Dorinel Umbrarescu, respectiv Nelu Iordache, considerati regii asfaltului.

Firmele de telecomunicatii Orange, Vodafone si RCS & RDS nu au iarasi probleme pentru ca romanii nu au taiat atat de mult din convorbirile pe telefon, iar profiturile vin din mai multe arii de business.
Si producatorii de anvelope au dus-o mai bine, dar si clinicile medicale private.
Despre companii precum Dacia, care a lansat in acest an – Duster, sau despre Nokia, ambele iesind castigatoare la exporturi, ce am mai putea spune?! Sunt pe lista castigatorilor si chiar in top!
In retail, companii ca Metro sau tot ce inseamna magazine de tip discount prospera in continuare pentru ca sunt la ora actuala furnizorii favoriti. Se cauta ieftin si bune si cine are asta in oferta, este cu siguranta un castigator al crizei.
incont.ro
- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

5 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.