|

Carla Pricop, tânãra din Vaslui care a defilat pentru Dolce & Gabbana

FRUMUSETE…O cheamã Carla Pricop, are 23 ani si este model la propriu si la figurat. Înzestratã de mama naturã cu un trup de invidiat, cu elegantã si multã carismã, tânãra a reusit, într-un timp scurt, sã devinã unul dintre cele mai apreciate modele din strãinãtate. Cariera sa în modeling a început încã de pe când avea 13-14 ani si s-a dezvoltat dupã ce a absolvit Liceul “Mihail Kogãlniceanu”. A fost cooptatã de Agentia Ican Models, care a inclus-o imediat în reclame pentru branduri renumite din tarã si din strãinãtate: Vodafone, Versace Diesel, Trussardi, Dsquared, Elisabetta Franchi, Moschino. De curând, a defilat pentru celebra casã de modã din Italia – Dolce & Gabbana. Cum a fost aceastã experientã, cum aratã o sãptãmânã din viata unui model si ce planuri are de viitor, cititi în rândurile urmãtoare.

Sursa: Vodafone Romania

Reporter: Carla, cum ai descoperit cã modeling-ul este ceea ce vrei sã faci în viatã? Cum ai ajuns sã colaborezi cu Agentia Ican Models?

Carla Pricop: Modelingul a fost mereu inclus în planurile mele, de la vârsta de 13-14 ani am fost cãutatã de agentii cunoscute din Bucuresti, dar la momentul respectiv am hotãrât sã fac ceva în directia aceasta dupã absolvirea liceului. Agentia Ican Models, la momentul respectiv, era nouã, dar promitea destul de multe. Am fost primul lor model si totul s-a întâmplat foarte repede deoarece m-au plasat direct pe alte piete din afarã.

Rep: Care crezi cã sunt atuurile tale?

C. P.: Am încredere în mine si sunt o persoanã destul de ambitioasã si orgolioasã, desi nu îmi place sã recunosc asta. Mã adaptez oricãrei situatii sau persoanelor pe care le întâlnesc. În carierã nu am considerat frumusetea neapãrat un atuu, cred cã sunt mai importante atitudinea si energia pe care o transmiti.

Rep: Am vãzut cã de curând ai prezentat pentru celebra casã de modã din Italia - Dolce & Gabbana. Cum a fost?

C. P.: Da! Am fost foarte entuziasmatã cand am fost confirmatã si a fost o experientã unicã. Cadrul a fost de poveste, iar atmosfera m-a transpus într-o altã lume. Si nu exagerez! Dolce&Gabbana a fost în top trei branduri pentru care mi-am propus si promis sã lucrez, cu mentiunea cã am lucrat si înainte cu Stefano si Domenico, dar pentru catalog/fitting.

Rep: Pentru ce alte branduri ai mai prezentat?

C. P: M-am axat mai mult pe partea de fashion-comercial, asta înseamnã cã am fãcut reclamã, lookbook-uri, în general partea online a brandurilor mari care fac prezentãri pentru fashionweek, dar dupã experienta Dolce&Gabbana, cu sigurantã, mã voi axa de la anul si pe

Fashionweek. Am lucrat pentru alte branduri cunoscute: Versace Diesel, Trussardi, Dsquared, Elisabetta Franchi, Moschino, Estée Lauder, Triumph, dar si pentru branduri mai putin cunoscute la noi. În România am avut foarte putine colaborãri, ultima a fost pentru Vodafone România, dar poate în 2019 o sã mã alãtur si altor proiecte.

Rep: Cum e viata de model? Cum aratã o zi din viata ta?

C. P: Viata de model… Sunã foarte simplu si superficial, dar în spate este o munca titanicã. Pânã sã ajungi sã te stabilesti, mai exact sã-ti gãsesti marketul, trebuie sã cãlãtoresti, sã experimentezi toate tipurile de joburi, sã lucrezi cu persoane de nationalitãti diferite, practic sã fii pregãtitã pentru orice situatie si pentru foarte multe ore peste program. Nu as putea descrie o zi, deoarece în fiecare zi experimentez ceva diferit, întâlnesc oameni noi, dar as putea sã spun câte ceva despre începutul de sezon, despre cum aratã o sãptãmânã de castinguri si meetinguri (n.r. întâlniri) în Milano. În fiecare zi ti se dã o listã cu branduri/clienti care vor sã te vadã, împreunã cu adresa, ora si cerintele fiecãrui client, cum vrea sã fii îmbrãcatã, ce machiaj trebuie sã porti, ce trebuie sã aduci cu tine (costum de baie/tocuri), plus cerintele agentului care îti cere sã te prezinti în cel mai bun mod posibil, sã fii punctualã. Deci, ziua începe pe la ora 8 dimineata si tine pânã seara târziu, în jurul orelor 19:00-20:00; deoarece concurenta este extrem de mare, pentru un job se pot prezenta si 200 de fete. Spre exemplu, pentru Dolce&Gabbana am fost pe listã numãrul 400 si ceva. În timpul Fashionweek-ului se pot prezenta pânã la 700-800 de fete.

Rep: Stim cã un model trebuie sã arate mereu impecabil, sã se mentinã în formã, sã nu se îngrase nici mãcar cu un kg. Ai întâmpinat vreodatã probleme în privinta aceasta?

C. P: Nu am avut probleme în privinta greutãtii si pentru asta mã consider norocoasã, desi am tendinta uneori sã mã vãd grasã si spun asta cu zâmbetul pe buze. Poate am depãsit mãsurile cu 1-2 cm, dar din cauza antrenamentului! Am zile când sar peste mese deoarece nu-mi permite timpul, dar si zile în care mã las dusã de val si fac excese.

Rep: Mai ai timp pentru pasiunile tale?

C. P: Sunt pasionatã de cariera mea, de dezvoltarea mea personalã. Iubesc sã cãlãtoresc, iubesc natura, am o pasiune neîmpãrtãsitã pentru muzicã si dans, asta o pot confirma prietenii mei. Cred cã tot ce tine de partea creativã/artisticã este pe interesul meu.

Rep: Pe viitor, ce planuri ai?

C. P: Momentan am în plan un proiect pe partea de fashion design. Am avut norocul sã fiu înconjuratã de persoane care m-au inspirat, m-au sustinut, mi-au dat idei si încredere. Dupã ce mã voi hotãrî în privinta conceptului, o sã-l fac public cu sigurantã.