|

Cine mai are nevoie de Troleibuzul?

„SC Troleibuzul SA anunţă toţi călătorii că începînd cu data de 8 octombrie 2019, marţi, se reia complet activitatea de transport în comun pe toate traseele pe care le deserveşte în 6 localităţi din Neamţ. Ieşirea din blocajul financiar s-a realizat cu ajutorul CJ Neamţ împreună cu care se caută în continuare soluţii pentru a se evita pe viitor astfel de blocaje în transportul în comun”. Aşa sună anunţul care se zice că ar aduce liniştea, cel puţin pentru o perioadă, în transportul public de călători din Piatra Neamţ şi comunele învecinate. “Ajutorul” se traduce în 300.000 de lei pe care CJ i-a dat societăţii care începe să semene leit cu o persoană care stă la capătul podului. Dacă nu-i dau alţii, nu are ce mînca. Despre războiul politic pe cadavrul unei societăţi pe care toţi politicienii au muls-o pînă a ajuns stearpă puteţi citi aici: http://monitorulneamt.ro/piatra-neamt-razboiul-politic-pe-cadavrul-troleibuzul-continua-cj-pluseaza-cu-300-000-de-lei/. Însă se naşte firesc o întrebare: Dacă Troleibuzul nu poate ieşi pe trasee fără subvenţie, care ar trebui să însemne un “ajutor” pe care factorul politico-administrativ a hotărît să îl dea nu societăţii, ci nemţenilor pentru a plăti bilete de călătorie la costuri mai accesibile, dar societatea a ajuns în halul în care nu mai poate respira fără injecţia financiară, atunci cine mai are nevoie de Troleibuzul? Nemţenii mai au nevoie sau politicienii pentru a avea unde să-şi angajeze rudele/pilele pe salarii grase şi de unde să dea, pe bani publici, contracte grase clientelei politice? E o întrebare retorică, evident. …http://monitorulneamt.ro/cine-mai-are-nevoie-de-troleibuzul/