spot_imgspot_img
17.9 C
Vaslui
29-mart.-2024

Intrã în prelungiri si asfaltarea Husului!

- Advertisement -

PROBLEME Vestile despre asfaltarea municipiului Husi nu sunt atât de bune pe cât si-ar dori toti locuitorii „orasului dintre vii”! Contractul cu firma care a lucrat pe strãzile municipiului a expirat încã din 18 iunie, iar, din cauza unor neîntelegeri, nu s-a mai putut face o prelungire a contractului. Pe ici, pe colo, unde mai lucreazã încã muncitorii societãtii de drumuri si poduri, se fac lucrãri sub clauzele contractuale ce tin de penalitãti, în rest… primarul municipiului Husi, Ioan Ciupilan, a precizat cã, pentru a respecta termenul general de terminare a asfaltãrii, va organiza, cât mai curând, o altã licitatie, pentru a se finaliza toate strãzile din proiect.

Desi nu-i ajutã la nimic, husenii se pot consola cu gândul cã si la Vaslui, primarul Vasile Pavãl a pãtit cam la fel. Pe fondul unor neîntelegeri, s-a decis organizarea unei noi licitatii, pentru ca lucrarea sã meargã înainte. La Husi, contractul cu firma care a asfaltat o parte dintre strãzi, s-a încheiat, iar prelungirea lui nu s-a mai putut face din pricina neîntelegerilor. Pe de o parte, constructorii au spus cã municipalitatea i-a cam „mutat” cu toate utilajele de pe o stradã pe alta din cauza lucrãrilor la reteaua de apã-canal, în timp ce Primãria sustine cã au fost probleme mult mai importante, care tin de lucrãrile efectuate, de pretentiile ulterioare ale societãtii. „Dupã cum vedeti, si la Vaslui s-a întâmplat la fel. Contractul a expirat în data de 18.06.2013, iar acum, lucrãrile care se mai fac, sunt cele care se efectueazã în baza penalitãtilor. Solutia cea mai rapidã este aceea de a organiza încã o licitatie, pentru diferenta de lucrare, ca sã ne putem încadra în termen pânã în decembrie 2013. Si la Vaslui a fost la fel, asta este. Si ei au mers tot pe varianta unei noi licitatii”, a spus primarul Ioan Ciupilan, rãspunzând astfel la o întrebare a lui Liviu Iacob, cel care, în plenul sedintei de asearã a CL, a vrut sã stie ce se mai întâmplã cu asfaltarea. „Domnule Iacob, v-am explicat, asta este situatia. Facem o nouã licitatie pe partea din lucrare care a mai rãmas si tot terminãm”, a mai spus primarul.

City-managerul, cimitirul si consilierii!

De altfel, ieri a fost ultima sedintã estivalã a Consiliului Local (CL) si, sub impresia concediilor, alesii au pãrut mai putin agitati decât de obicei. Nu au lipsit însã contrele deja consacrate între alesi, dar s-au fãcut pe tonuri mai potolite. Un subiect care i-a provocat la vorbã a fost cel legat de city-managerul Husului. Desi a fugit la propriu din „orasul dintre vii”, acesta încã este pomenit. Consiliera Cãtãlina Popa a vrut sã afle ce contine raportul de activitate al acestuia pe cele câteva luni cât a primit leafã de la Primãrie, iar Liviu Iacob a gãsit prilejul sã cearã scoaterea din organigramã a acestui post. „Super-managerul a fugit si am rãmas cu postul gol. Propun ca din organigramã sã fie desfiintat acest post, care a risipit multi bani de la buget încã de la înfiintare. Sã fie scos, pentru cã avem primar si viceprimar. Vreti ca viceprimarul sã nu aibã de lucru? Vã rog, supuneti la vot propunerea mea”, a cerut Iacob. „Eu nu am nicio problemã, pe cuvânt cã si mie îmi convine. Sã se voteze si ce votati, aceea sã fie”, a spus Ciupilan. Zis si fãcut! S-a trecut la vot si, pentru cã unii PDL-isti s-au abtinut, iar altii au votat favorabil, propunerea a trecut. Culmea este cã, desi contestatari vocali ai fostului city-manager si a functiei în sine, unii membri PDL au bãtut un pic în retragere si, profitând de faptul cã proiectul privind modificarea organigramei s-a mai supus o datã la vot, în varianta executivului, acestia au votat în asa fel, încât, în final, functia de city-manager sã rãmânã la locul ei. Cum la urmãtorul punct de pe ordinea de zi, se cerea angajarea unor oameni la întretinerea cimitirului, initiativã sustinutã cu argumente bune de consiliera Nicoleta Rotariu, Iacob a sãrit ca ars. „Uitati, aici nu angajãm oameni, dar avem post de super-manager. Eu spun ca acest super-manager sã fie transferat la cimitir, cã si acolo e nevoie de o bunã organizare”. „Domnilor, sã fim seriosi. E vorba cã la cimitir, domnul Blezneag nu poate sã facã o administratie cum trebuie cu un surd, cu un orb si cu unul care tremurã. Are nevoie de oameni buni, seriosi, cã este de muncã acolo. Nu trebuie sã râdem, când sunt probleme serioase de rezolvat”, a sesizat Nicoleta Rotariu.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.