spot_imgspot_img
10.5 C
Vaslui
24-apr.-2024

Managerul general al Gaz Est Vaslui liniseste populatia: „Vom livra gaze în continuare, sunt conditii pentru plata facturilor în sigurantã”

- Advertisement -

LINISTE… Având în vedere mãsurile luate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgentã raportate la evolutia rãspândirii infectiilor cu COVID-19 pe teritoriul României, începând cu data de 12 martie 2020, conducerea companiei Gaz Est a luat decizia limitãrii fluxului de documente preluate în cadrul Biroului Relatii Clienti din partea abonatilor sau colaboratorilor exclusiv în format electronic, ca documente scanate. La casierii, s-a decis accesul doar a unui numãr limitat de abonati, fiind instalat si un interfon în exterior. „Am asigurat toate conditiile pentru ca plata facturilor sã se desfãsoare fãrã probleme, în conditii de sigurantã. Accesul în unitate este controlat, am împãrtit colectivul în trei grupe, care vin în diverse perioade la serviciu, pentru a evita orice caz de îmbolnãvire. Noi vom livra gaze în continuare, facturile pot fi plãtite la sediul nostru, însã încurajãm abonatii sã foloseascã si echipamentele electronice din oras, unde pot achita facturile Gaz Est fãrã nicio problemã”, a spus ing. Adrian Tighici, managerul general al Gaz Est.

Pentru a respecta conditiile de sigurantã impuse de ordonantele militare si de deciziile guvernamentale, conducerea Gaz Est pune la dispozitia vasluienilor douã adrese de email: birouunic@gazest.ro sau eligibili@gazest.ro, la care pot apela toti abonatii, functie de problemele pe care le au. De altfel, aceste mãsuri au fost luate cu o sãptãmânã înainte de emiterea primei ordonante militare, ca semn cã actuala conducere a companiei îsi doreste ca atât angajatii, cât si contribuabilii sã fie pusi la adãpost de pericolul infectãrii cu Covid 19. „Precizãm faptul cã toate solicitãrile de deconectare sau reconectare vor fi analizate dupã o verificare în baza de date a DSP Vaslui cu privire la domiciliile unde sunt izolate persoane suspecte de a fi infectate cu COVID-19. Prin urmare, solicitãrile de deconectare/reconectare vor fi solutionate numai dacã la adresa locului de consum nu sunt persoane izolate la domiciliu. De asemenea, în contextul situatiei generate de criza epidemiologicã actualã, informãm abonatii cã se întrerupe temporar efectuarea lucrãrilor de verificãri sau revizii tehnice ale instalatiei de utilizare gaze naturale, acestea urmând a fi efectuate la o datã ulterioarã. Suntem alãturi de abonatii nostri, conectati în permanentã la toate problemele care apar. Avem asiguratã si o grupã operativã, iar echipele de interventie pot lucra oricând este nevoie. Suntem prezenti, aici, pentru abonatii nostri si sper ca, împreunã, sã trecem peste aceastã perioadã grea”, a mai spus managerul general al Gaz Est Vaslui.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.