spot_imgspot_img
17.2 C
Vaslui
29-mart.-2024

O vasluiancã, tepuitã de Telekom (facsimil)

- Advertisement -

Ana Maria Vieru s-a trezit cu lumina tãiatã, desi a plãtit factura emisã de E.ON Vaslui. Femeia a ales sã achite factura, în valoare de 293 de lei, la sediul Telekom, de unde i-a fost eliberatã si o chitantã. Duminicã, 4 octombrie, Ana Maria a plecat din localitate, iar când s-a întors, luni dupã-amiazã, a constatat stupefiatã cã angajatii de la E.ON îi puseserã sigilii pe contor. A sunat la deranjamente la compania energeticã, de unde a aflat cã este trecutã pe lista rãu platnicilor. Sideratã de rãspuns, a prezentat chitanta care confirma cã îsi plãtise dãrile la timp. Surpriza a fost însã alta: pe chitantã, codul tastat de angajatii de la Telekom era gresit. Deoarece Telekom nu si-a asumat vina, Ana Maria a plãtit cãtre E. ON din nou suma respectivã, plus repunerea în functiune, în total aproape 800 de lei. Unde sunt totusi banii pe care i-a achitat prima datã? Au rãmas la Telekom sau au fost virati cãtre E.ON?

Femeia povesteste cã a plãtit factura la Telekom la finalul lunii august. Desi trebuia sã se facã tranzactia cãtre E.ON, Ana Maria sustine cã lucrul acesta nu s-a întâmplat dintr-un motiv simplu: angajata de la Telekom a introdus codul de pe facturã gresit. „Pe 5 octombrie am plecat la Constanta la o nuntã si pe data de 6 octombrie, dupã-amiazã, am ajuns acasã. Am constatat cã erau puse sigilii pe contor. Am sunat imediat la deranjamente de unde mi s-a spus cã nu am plãtit factura. I-am înstiintat cã am chitanta de la Telekom, iar angajatii de la E.ON au constatat cã pe facturã era un cod, iar pe chitantã figura acelasi cod la care mai fuseserã adãugate alte douã cifre”, a declarat Ana Maria. Femeia a mers la Telekom pentru a cere socotealã pentru eroare comisã, mai ales cã pentru repunerea în functiune era necesarã reachitarea sumei respective, adicã 293 de lei, plus 492,49 lei separat. La sediul Telekom angajatii au sustinut cã sunt nevinovati si cã Ana Maria s-a prezentat initial cu o facturã diferitã. „Mi-au spus cã nu este vina lor, cã eu m-am dus cu altã facturã, asta în conditiile în care, dupã ce am plãtit, au eliberat chitanta si acolo au capsat-o de factura cu care m-am prezentat”, a mai povestit Ana Maria. Aceasta a mers si a fãcut o sesizare la Protectia Consumatorului, dar a fost tratatã cu superficialitate de o doamnã care nu i-a dat prea multe sperante cã-si va gãsi dreptatea. Culmea este faptul cã este pentru a doua oarã când pãteste sã rãmânã fãrã luminã, prima datã tot Telekomul ar fi fost de vinã. Si atunci a achitat factura la aceeasi firmã, dar s-a trezit lãsatã pe întuneric. Sotul acesteia a mers cu chitanta doveditoare la E.ON, de unde a aflat cã erau restanti întrucât suma respectivã nu fusese viratã în cont. Pentru cã este a doua oarã când se confruntã cu aceeasi problemã, Ana Maria a promis cã nu va mai cãlca în sediul Telekom niciodatã. „Pânã la urmã am fost si am plãtit, am un copil mic si nu pot sta pe întuneric. Nu voi mai merge sã plãtesc facturi la Telekom, am rãmas pe întuneric de douã ori din cauzã cã nu au virat banii”, a încheiat Ana Maria.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.