Reducerea TVA la alimente la 9% a dus la o creștere cu 17% a numărului produselor vândute în primele două săptămâni din iunie, conform unui studiu al unei companii globale de management al performanței.
Prețurile au scăzut, în medie cu 11% în categoriile monitorizate de Nielsen România, retailerii împreună cu producătorii menținându-și promisiunea făcută consumatorilor, notează Agerpres.
Rezultatele nu au întârziat să apară, cele mai dinamice categorii de produse fiind cele care au redus prețul cel mai mult. Pentru cafea, de exemplu, o reducere de preț în medie cu 15% a produselor a dus la o creștere a volumelor cu aproximativ 25% față de aceeași perioadă a anului 2014 (1-14 iunie). Alte categorii foarte dinamice au fost, conform studiului, carnea, brânza, băuturile non-alcoolice și snacksurile.
Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/scaderea-tva-la-alimente-a-dus-la-o-crestere-cu-17prc-a-numarului-produselor-vandute_230170.html#ixzz3ejCDRRH3