spot_imgspot_img
9.1 C
Vaslui
26-apr.-2024

Si cu banii luati, si cu energia electricã sistatã

- Advertisement -

ATENTIE… „Aveti grijã unde vã plãtiti facturile, dacã vreti sã nu rãmâneti cu ele neplãtite”. Acesta este semnalul de alarmã pe care îl trage un vasluian, care s-a confruntat, zilele trecute, cu o situatie extrem de neplãcutã. Si-a plãtit factura la E.ON cu trei zile înainte de data scadentã, dar s-a trezit cu energia electricã tãiatã. Ca sã se reconecteze, a fost nevoit sã mai plãteascã încã o datã factura, dar si taxa de reconectare în valoare de 380 lei. „Am mers la sediul E.On sã explic cã eu am plãtit factura, nu am cum sã o mai plãtesc încã o datã, însã mi-au arãtat cã nu intraserã niciun ban în cont, prin urmare, la ei figuram cã nu plãtisem nimic. Deci, problema era la firma care se ocupa de acel terminal de platã. În acel moment, mi-au trecut prin cap o grãmadã de scenarii”, a spus vasluianul pãtit.

Constrâns de situatie, acesta a mai plãtit încã o datã factura, dar si taxa de reconectare, urmând ca mai apoi sã-si caute dreptatea. „Am trei copii acasã, dintre care unu’ de câteva luni. Nu puteam sã stau fãrã curent electric. Si asa, mi s-a zis cã am avut noroc, pentru cã de obicei, reconectarea se face cam a doua zi. Nedumerit de ceea ce se întâmplase, am sunat la firma care se ocupa de acel terminal de platã, dar ce sã vezi, si ei spuneau cã nu au nicio vinã. De ce? Pentru cã cicã eu ar fi trebuit sã stiu cã plata se înregistreazã abia dupã trei-patru zile de când a fost efectuatã. Dar de unde sã stiu, cã n-am vãzut nicio atentionare de acest fel. Am mai plãtit la terminale de tip self service sau la aparate pay point, dar niciodatã nu am pãtit asa ceva. Am înteles cã banii pe care i-am dat prima datã când am plãtit factura vor intra în contul E.On si mi se vor scãdea la urmãtoare facturã. Dar tot nu mi se pare corect. În primul rând pentru cã trebuia sã scrie mare acolo, pe ecranul aparatului: <<banii vor intra în trei-patru zile de la efectuarea plãtii>>. În al doilea rând, taxa aceasta de reconectare este imensã, face cât douã facturi. Ãsta e si principalul motiv pentru care mã voi muta de la E.On”, a povestit indignat vasluianul.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.