|

Smart Service, cel mai nou service auto multimarcã din Bârlad, face revolutie în domeniu

UN ALTFEL DE SERVICE, NU UN ALT SERVICE Cu o investitie de peste 600.000 de euro si echipamente de ultimã generatie, Smart Service, unul dintre cele mai revolutionare service-uri auto, cu dotãri de ultimã generatie si care poate face reparatii oricãrui tip de masini, se deschide oficial mâine, 15 septembrie, la orele 10.00. Service-ul auto are 12 posturi de lucru si 12 specialisti cu o vastã pregãtire în operatiuni de mecanicã, electricã, tinichigerie si vopsitorie.

Bârlad, 15 septembrie 2018. Cel mai nou si modern echipat service auto din regiune, situat pe DN 24, lângã intersectia spre Barajul “Râpa Albastrã” Bârlad, îsi deschide portile pentru posesorii de autoturisme. Având ca slogan „Un altfel de service, nu un alt service”, Smart Service îsi propune sã schimbe paradigmele din domeniu si sã ducã serviciile de reparatii si de mentenanta auto la un alt nivel – prin seriozitate, aplecare cãtre nevoile clientilor si inovare. Evenimentul de inaugurare al Smart Service va avea loc începând cu ora 10.00, si va implica atât o prezentare a locatiei si a echipei, cât si un moment festiv, la care sunt asteptati cât mai multi posesori de automobile. Prezentat într-un concept nou, construit pe o suprafatã de peste 900 de m², si cu multiple posturi de lucru pentru servicii de ITP, diagnozã, mecanicã, electricã, tinichigerie si vopsitorie pentru toate tipurile de autoturisme – Smart Service îsi propune sã le ofere posesorilor de automobile calitate si seriozitate, dar si sã construiascã relatii de lungã duratã cu acestia.

“Misiunea noastrã este aceea de a oferi servicii de calitate, într-un mod cât mai plãcut pentru clienti si la preturi competitive, iar activitatea Smart Service sã fie desfãsuratã asa cum ne-ar plãcea nouã sã fim tratati atunci când ne programãm cu automobilul la service. Cu totii ne-am lovit, cel putin o datã, de experiente neplãcute în acest sens, motiv pentru care ne-am propus sã contribuim la o Românie mai sincerã si serioasã, unde serviciile de calitate primeazã. Astfel, relatia pe care o construim cu clientii va fi o prioritate pentru noi, alãturi de micile detalii care fac diferenta – cum ar fi atmosfera de lucru din service, atitudinea pe care o avem fatã de cei care ne trec pragul si modul în care vom aborda fiecare problemã în parte, personalizat”, declarã Cristian Spridon, fondatorul Smart Service.

O echipã bine pregãtitã si o investitie de peste 600.000 de euro

Parteneri în misiunea asumatã sunt si angajatii companiei, cu o vastã pregãtire în domeniu, gata sã ofere cele mai optime solutii – indiferent de problemele identificate, modelul si anul autoturismelor programate. Posturile de lucru din incinta Smart Service vor fi deservite, pentru început, de 12 specialisti, fiind dotate cu echipamente de ultimã generatie. Astfel, service-ul va putea veni în întâmpinarea tuturor problemelor cu care posesorii de automobile se vor prezenta – într-un timp cât mai scurt, la costuri reduse. Investitia realizatã pânã în prezent în amenajarea Smart Service se ridicã la 617.000 de euro. Pentru perioada urmãtoare, Smart Service îsi propune sã integreze si o platformã online pentru clienti, unde acestia vor putea efectua rezervãri, dar si vizualiza starea reparatiilor curente, cât si un istoric al celor precedente.