|

Vasluian tepuit de cãtre smecherii de la Unicredit Bank!

JENANT… Un vasluian a trecut prin clipe de cosmar, de luni încoace, dupã ce s-a trezit “deposedat” de suma de 1.050 de lei de cãtre o bancã din oras. Luni dimineatã, vasluianul C.M. a mers la automatul multifunctional al bãncii Unicredit Bank, pentru a depune o sumã de bani în contul personal. Acolo, dupã ce a depus suma de care avea nevoie pentru a obtine un bilet de avion, a avut surpriza imensã sã afle cã suma depusã de el nu fusese luatã în calcul din cauza… unei defectiuni de soft! Ce s-a întâmplat? Din cauze necunoscute, bancomatul Unicredit Bank a refuzat sã ia în calcul suma depusã de vasluian, cel care s-a simtit umilit peste mãsurã de bancomatul acestei bãnci. Pentru a rezolva situatia limitã, acesta a apelat la cardul sotiei, însã ieri dimineatã a stat la usa bãncii, asteptând o explicatie. “Mi s-a spus sã astept timp de 30 de zile, de la sucursala centralã. Este umilitor. Cu banii mei, sunt pus sã astept atâtea zile, pentru cã ei au probleme la aparate? Dacã nu aveam bani de pâine, ce fãceam? Sunt niste golani”, a spus, ieri, la prânz, vasluianul tepuit de Unicredit Bank. Asearã, acesta ne-a transmis cã banca i-a dat înapoi banii depusi în cursul zilei de luni, însã rãmân în urmã foarte multe întrebãri legate de modul în care aceastã institutie întelege sã-si respecte clientii.

Un vasluian, care dorea sã achizitioneze bilete de avion pentru un concediu planificat de mai bine de un an de zile, s-a trezit în fata unui cosmar de neînteles, provocat de birocratia unor angajati bancari, fãrã niciun scrupul. Luni dimineatã, desi bãncile din oras erau în concediu de Sf. Maria, omul a mers la automatul bancar de la Unicredit Bank, din zona Independenta, în Vaslui, pentru a depune suma de 1.100 de lei, necesarã pentru achizitia unui bilet de avion, având în vedere cã dorea sã plece în vacantã. Omul a început sã introducã bancnotele în automat, iar când a ajuns la suma de care avea nevoie pentru a cumpãra biletele de avion, s-a trezit cu un mesaj halucinant: “Ne cerem scuze! Tranzactie esuatã datoritã unor probleme tehnice. Vã rugãm contactati personalul bãncii, la numãrul 021-200.20.20″. Bineînteles, omul a sunat la numãrul de pe chitantã, dar nu a rãspuns nimeni, pentru cã angajatii Unicredit erau în vacantã. Nervos, vasluianul a mers la Unicredit Bank Vaslui, ieri dimineatã, imediat ce banca s-a deschis, dupã mini-concediul de Sf. Maria. “Mi-a spus o doamnã sã am rãbdare, cã în maxim 30 de zile se va rezolva si problema mea. Am sunat la sediul central, de la Bucuresti, si mi s-a spus cã a fost luatã în calcul sesizarea mea si cã, în termen de 30 de zile, voi primi un rãspuns. Cum vine asta? Cu banii mei, pe care banca îi foloseste cum vrea ea, sunt pus sã astept o lunã de zile?”, a reclamat vasluianul. Am sunat, la prânz, la sediul judetean al Unicredit Bank. Acolo, o doamnã s-a scuzat, spunând cã nu stie cazul, însã ne va da o informatie concretã, vorbind cu colega care se ocupã de depuneri bancare. Functionara a revenit, spunându-ne cã acelui contribuabil care i s-a spus cã problema va fi rezolvatã în 30 de zile i se vor returna banii, ieri, pânã la finele zilei bancare, adicã pânã la ora 17.00. “Nu cred cã existã cineva la Unicredit, care sã fi spus cã banii vor fi returnati în termen de 30 de zile. Am discutat cu colegii si vom returna cei 1.100 de lei pânã la ora 17.00, orã la care se terminã ziua bancarã”, a spus functionara respectivã. Ori, vasluianul pãgubit ne spusese cã Bucurestiul îl anuntase cã va primi banii înapoi în 30 de zile. Cine spunea adevãrul?, am încercat sã aflãm. Toti angajatii Unicredit Bank cu care am vorbit ieri au negat faptul cã ar urma sã se restituie banii în 30 de zile, semn cã una este minciuna si dezinformarea care se practicã la Unicredit, atunci când un om necãjit nu are cui sã se plângã, alta este realitatea atunci când faci scandal si vrei sã-ti recuperezi banii. “La ora cinci fãrã câteva minute, am mers la Unicredit Bank, spunându-le cã nu plec din bancã, pânã ce nu-mi primesc banii. Doamna cu care vorbisem dimineata, mi-a spus cã s-a rezolvat si cã banii mi-au fost returnati în cont, reprosându-mi faptul cã am apelat la presã. Nu este corect! Ei doreau, timp de o lunã, sã se foloseascã de banii mei, dupã care îmi returnau totul, ca si când nu s-a întâmplat nimic. Sã le fie rusine pentru astfel de practici”, a spus vasluianul, seara trecutã. Am contactat si noi conducerea Unicredit Bank, pentru un punct de vedere legat de blocajul de la automatele proprii, însã rãspunsul primit ne-a socat: “probabil cã aparatul se stricã de la cãldurã sau de la bancnote uzate, de asta s-a blocat”.