spot_imgspot_img
9.6 C
Vaslui
26-apr.-2024

Zeci de tãrani vasluieni, umiliti de o gascã de smecheri din Bucuresti!

- Advertisement -

SCANDAL ÎN JUDET

RÃZBOI… Mare scandal în comunele din jurul municipiului Vaslui, dupã ce peste 100 de abonati E-ON au reclamat faptul cã au fost înselati de cãtre persoane necunoscute, care s-au dat drept agenti ai operatorului E-ON. „Au venit la mine în curte si mi-au spus cã sunt de la luminã, de la E-ON. Mi-au cerut copie de la buletin, cât timp am mers în casã au completat pe genunchi un fel de contract, au scris si pe presul din fata casei. Când i-am întrebat ceva, spunându-le cã noile contracte sunt înregistrate pe ENEL, tinerii au urcat într-o masinã de Bucuresti si au fugit, de-a dreptul”, ne-a spus o bãtrânã din comuna Stefan cel Mare. O altã femeie, din comuna Muntenii de Jos, pãcãlitã de gasca de smecheri tocmitã de ENEL pentru a face rost de noi contracte, a cerut fiului sãu, ofiter în Politie, la centru, sã vinã si sã ancheteze aceste mizerii comerciale. „Sunt multe cazuri de acest fel în judetul Vaslui, avem dosare penale în lucru. Voi discuta cu colegii mei, vom încerca sã-i legitimãm pe cei care se dau drept agenti comerciali din partea altei companii”, a spus comisarul sef Gabriel Pantâru, inspectorul sef al IPJ Vaslui. „Pentru a limita acest tip de comportament ilegal si imoral îi rugãm pe consumatori sã ne sesizeze practicile neconcurentiale ale furnizorilor de energie”, este reactia conducerii E-ON România, filiala Vaslui.

Zeci de oameni din comuna Stefan cel Mare s-au revoltat, ieri, aflând cã au fost victima unei înselãtorii din partea unor indivizi angajati de ENEL sã facã rost de noi clienti. „Sunt femeie de 70 de ani si m-am trezit escrocatã de acesti banditi. Au venit cu o masinã, mi-am notat numãrul, B-139-NEO, au spus cã sunt de la luminã, de la E-ON. Au mers la contor, dupã care mi-au cerut sã le aduc o copie la buletin. Cât am stat în casã, ei au scris pe presul de la intrare, erau foarte grãbiti. Au scris ceva pe contracte, însã au acoperit cu degetele firma pentru care fãcuserã contractele, am vãzut abia dupã aceea, ENEL. Când m-am dus dupã ei si le-am strigat sã-mi anuleze, un tânãr mi-a scris în bãtaie de joc pe spatele contractului „Anulat”, dupã care au plecat în trombã din comunã”, spune o femeie de 70 de ani. Cei veniti de la Bucuresti au „atacat” fãrã milã bãtrâni de 75-85 de ani, spunându-le sã semneze noile contracte. „Mama mea are 85 de ani si i s-a spus sã aducã facturi de la luminã, pentru cã ei sunt de la E-ON. Când a cerut sã i se spunã pentru ce a semnat, mama a vãzut cum acesti indivizi fugeau la masinã, erau niste banditi”, spune o femeie din satul Cãntãlãresti. Degeaba au sunat oamenii la 112, la câteva minute dupã vizita teparilor, pentru cã Politia le-a reprosat modul în care au semnat acele contracte.

Reactia E-ON România, filiala Moldova, Iasi: „Avem multe reclamatii!”

“Ca urmare a solicitãrii dvs., referitoare la practici incorecte de atragere a clientilor E.ON de cãtre furnizori alternativi, E.ON Energie România vã pune la dispozitie urmãtoarele informatii: În ultimele luni, numeroase persoane ne-au adus la cunostintã cã au fost induse în eroare, chiar înselate, de reprezentanti ai unor companii de furnizare de electricitate si gaze naturale, în vederea încheierii unui nou contract. Mai mult, am fost informati cã unii furnizori utilizeazã, evident în mod ilegal, însemne ale companiei noastre pe formulare sau chiar legitimatii. Abordarea la domiciliu a consumatorilor într-un mod total netransparent, cu solicitarea documentelor de identitate si a unei facturi mai vechi, cu o argumentatie verbalã neacoperitã de contract si necesitatea unor semnãturi ale clientului pe anumite documente, fãrã a da timp pentru a fi citite si întelese, reprezintã „reteta” ce ne-a fost semnalatã de clienti din judetele: Iasi, Suceava, Botosani, Bacãu, Neamt, Alba, Sibiu, Mures, Cluj si Hunedoara. Orice consumator are dreptul sã îsi aleagã si sã schimbe furnizorul de energie (electricitate si/sau gaze naturale), prin alegerea unei oferte negociate din piața liberã, dar în acelasi timp are si dreptul de a nu fi supus unor practici înselãtoare, prin omiterea cu bunã stiintã a unor informatii importante sau prin oferirea unor informatii false. E.ON încurajeazã concurenta, dar nu si practicile neloiale sau înselãtoria. Tocmai de aceea am luat o serie de mãsuri, pe de o parte pentru informarea consumatorilor, iar pe de altã parte împotriva celor care recurg la metode ilegale, încercând sã atragã noi clienti. Pentru a limita acest tip de comportament ilegal si imoral îi rugãm pe consumatori sã ne sesizeze practicile neconcurentiale ale furnizorilor de energie. Toate sesizãrile primite de la clienti sunt redirectionate cãtre autoritãtile statului, iar persoanele care sunt într-o situatie similarã sunt consiliate pentru a fi identificatã cea mai bunã solutie. Cum procedez în calitate de client în interactiunea cu un furnizor de energie? Citesc cu atentie conținutul tuturor documentelor puse la dispozitie; Nu semnez nimic dacã lipsesc informații (prețuri, termene de platã, valori taxã de reziliere etc.) sau existã câmpuri necompletate; Mã asigur cã am înteles condițiile contractului si cã acestea sunt în folosul meu. E.ON este furnizor de electricitate, gaze naturale si solutii energetice de 13 ani, pentru 3 milioane de români. Consultantii si partenerii nostri de vânzãri pot fi identificati usor pe baza legitimatiilor, vestimentatiilor si a documentelor inscriptionate cu sigla E.ON, iar clientii pot verifica identitatea acestora telefonând la: 0265 200 606”, este comunicatul oficial al E-ON România, filiala regionalã Iasi.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.