Local

World Vision România si peste 4000 de donatori au reusit sã ofere cadouri de Crãciun copiilor de la sate

DARURI… Fundatia World Vision România împreunã cu peste 4000 de donatori individuali si 40 de companii au reusit sã ofere cadouri de Crãciun pentru mai mult de 3000 de copii din comunitãtile cele mai vulnerabile de la sate. Datoritã generozitãtii a mii de oameni, fundatia a depãsit cu 50% numãrul de copii la care si-a propus sã ajungã cu cadouri de Crãciun. Astfel, pentru peste 3000 de copii, fundatia a reusit sã ofere cãrti, jucãrii si dulciuri ori ghetute ca sã poatã strãbate pe timp de iarnã drumul cãtre scoalã. „Cel mai mult îmi place cartea cu Pinocchio si dulciurile pentru cã pot sã le împart cu fratii mei mai mici”, spune Monica, elevã în clasa a IV-a la o scoalã dintr-un sat din judetul Vaslui. „Mie îmi plac mult povestile. De abia astept sã le citesc! Dulciurile sunt tare bune”, spune si colega ei Anastasia.

Demersul fundatiei de a lua cadouri pentru copii a pornit dupã ce pãrintii copiilor din comunitãtile pe care le sprijinã au spus, în proportie de jumãtate, cã ar anula Crãciunul din cauza lipsei banilor. Tot studiul World Vision România arãta cã unul din sase pãrinti din mediul rural nu are nici mãcar 10 lei pentru a cumpãra un cadou copilului, iar unul din trei are mai putin de 50 de lei. De asemenea, 30% dintre pãrinti afirmau cã le este rusine fiindcã nu pot asigura copiilor nici mãcar cele necesare, 14% pentru cã nu au cu ce încãlzi casa, 10% deoarece nu stiu dacã vor avea bani pentru mâncare si tot 10% fiindcã nu au haine de iarnã. „Copiii din satele noastre au nevoie sã le fim aproape tot anul si facem asta prin intermediul proiectelor noastre educationale si de protectie a copilului. De Crãciun, am vrut sã le oferim o bucurie si am reusit sã-l aducem pe Mos Crãciun în casele a peste 3000 de copii. Aceastã reusitã nu ar fi fost posibilã fãrã implicarea jurnalistilor din presa scrisã, televiziune si de la radio si fãrã implicarea a peste 20 de persoane publice care au fãcut apel la donatii pentru copiii din programele World Vision România în cadrul campaniei „Eu cred în tine, Mos Crãciun. Tu crezi în mine?”. Vã suntem recunoscãtori!”, a declarat Mihaela Nabãr, director executiv al World Vision România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button