Monden

Bromania: „Investiția în «Teambuilding» a fost 800.000 de euro. Dacă nu mergea, riscam să ajungem pe străzi“

Matei Dima, actor principal, regizor și producător al filmului românesc cu cele mai mari încasări din ultimii 30 de ani (peste 3 milioane de euro), vorbește despre succesul, dar și despre criticile aduse acestei pelicule.

„Teambuilding“, o satiră despre viața în corporație, este o comedie „cu de toate“, după cum o descrie Matei Dima, ceea ce i-a asigurat un public foarte numeros (peste 660.000) de spectatori și un succes uriaș de casă (peste 3 milioane de euro). Se înjură mult (spun criticii), dar cu sens (spune Matei), are glume facile, dar și umor de situație, a fost o investiție mare și riscantă, dar, în final, un pariu câștigat. Cu următorul film, în care o va avea ca parteneră pe Antonia, Bromania va face pasul spre genul acțiune, după cum a mărturisit într-un interviu în exclusivitate pentru „Adevărul“.

„Adevărul“: De unde te-ai inspirat pentru „Teambuliding“: ai urmat rețeta de succes de la filmele precedente sau te-ai inspirat din producții străine?

Bromania: Cred că suntem inspirați de filmele străine fără să vrem, pentru că am crescut cu ele. Acesta a fost un film românesc pe genul pe care am fi vrut să-l vedem când eram noi mai mici. Cel mai mult a contat experiența lui Alex Coteț (unul dintre regizorii filmului) în corporații, iar eu și Micutzu am încercat să potențăm pe unde am putut…https://adevarul.ro/showbiz/film/bromania-investitia-in-teambuilding-a-fost-2216412.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button