Ministerul Educației din Franța a anunțat noi măsuri pentru a îmbunătăți nivelul elevilor la Limba Franceză și Matematică. Printre inițiativele transmise profesorilor se numără ore suplimentare de citit și exerciții zilnice de dictare, relatează RFI. Potrivit cifrelor recente, 27% dintre elevi nu pot citi la intrarea în liceu, a subliniat ministrul francez al Educației Pap Ndiaye. El a numit această scădere a nivelului de lectură un „punct de nemulțumire și îngrijorare majoră”. „Scăderea la nivel național observată în 2022 privește toate clasele, indiferent de profilul lor social”, a transmis ministerul, referindu-se la rezultatele testelor de competențe la nivel național pentru elevii din ultimul an de școală primară, clasa a V-a, cunoscut în Franța ca CM2.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/externe/ore-de-dictare-in-scolile-din-franta-ce-masuri-impune-guvernul-francez-pentru-a-creste-nivelul-elevilor-la-invatatura-2213581