Conservele de sardine, iar la modă O rețetă veche de un secol. Conținutul s-ar putea să fie același, dar la exterior, conserva de sardine a primit o nouă înfățișare. Tiago Ferreira reînvie această mâncare. Tiago Ferreira, comerciant: „Aceasta este puterea designului. Funcționează bine din punct de vedere psihologic. Pentru că produsul din cutie este neschimbat, iar calitatea e aceeași.” Portugalia reînvie un produs clasic. Un magazin este cunoscut sub numele de „Lumea fantastică a sardinelor portugheze”, iar în interior, nimic nu amintește de o pescărie. Luisa Paulos, manager: „Oamenii sunt atrași de culorile, muzica și mișcarea din interior. Vrem să creăm o experiență pentru toate simțurile. Ca să introducem oamenii în lumea surprinzător de diversificată a conservelor.”
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/magazin/cum-a-fost-transformata-mancarea-saracilor-in-delicatesa-de-marketingul-inteligent-in-portugalia-2307415