Nu se ştie cine a provocat incendiul de luna trecută şi nici cât însumează pagubele. Evenimentul arată lacune în paza acestui spaţiu al staţiei, dar şi lipsa unei colaborări cu administraţia locală privind reamenajarea zonei.
În Staţia CFR Iaşi, cinci linii sunt destinate îmbarcării şi coborârii călătorilor din tren. Alte trei linii au capăt în staţia Iaşi-Nord. Dincolo de acestea, sunt câteva linii de manevră, după care cei care traversează gara prin pasarela pietonală pot să remarce spaţiul puţin folosit până la Şoseaua Naţională, în cartierul Alexandru cel Bun.
„În ceea ce priveşte spaţiul ocupat de infrastructura de transport şi de staţionare feroviară, precizăm faptul că în zonă se află Depoul Sucursalei Iaşi a CFR Călători, liniile din Depou având rol de manevră şi staţionare a materialului rulant”, ne-au precizat cei de la Compania Naţională de Căi Ferate CFR atunci când am întrebat despre posibilitatea ca aici să fie amenajată autogara care funcţionează acum în faţa Gării Mari…https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cfr-calatori-nu-stie-ce-se-intampla-in-spatele-garii-primaria-nu-stie-ce-se-intampla-in-fata-garii–365303.html