POTICNELI… În timp ce unii se tot întreabă de ce nu sunt date în folosință cele 10 autobuze electrice achiziționate de administrația de la Huși, iar alții fac deja glume cu șoarecii care le-ar fi ros deja cablurile, iată că ies la iveală și alte motive. Primarul Ioan Ciupilan spune că mai sunt niște aspecte de ordin tehnic care trebuie puse la punct, dar unii consilieri au atras atenția în ședința CL că nici măcar traseul de prin oraș nu e tocmai pe măsura autobuzelor verzi.
Când s-a luat în discuție darea în folosință către SC „Parcuri Verzi & Urban Trans”, a celor zece autobuze electrice, inevitabil, au fost aduse în atenție și alte aspecte care împiedică punerea în funcțiune a noilor achiziții. Consilierul Cătălin Țocu, de pildă, a fost cel care i-a spus primarului Ciupilan că sunt zone pe unde autobuzele nu ar putea trece. „Probabil ați constatat că sunt trasee pe unde nu pot trece acele autobuze electrice”, a spus consilierul Țocu. „Sunt două zone în care trebuie să vedem cum modificăm rondul acela de la monumentul din Corni”, a răspuns primarul. S-a adus în discuție și rondul de pe strada Bariera Pascal la intersecția cu strada Ana Ipătescu, pe unde, se pare, microbuzele cele noi nu ar avea cum să treacă. „Nu este nicio problemă, acolo încape și TIR-ul. Un proiect după 5 ani poate fi modificat”, a replicat primarul Ciupilan. „De asemenea, în zonă trebuie modificate bordurile, pe Huși-Stănilești, pentru ca nu poți cobori din autobuz. Bordurile sunt mai înalte decât scara autobuzului”, a susținut consilierul Țocu. „Mira-m-aș“, a reacționat, neîncrezător, primarul Ciupilan. „Și iată ce importanță are Comisia aceasta de Circulație”, a exclamat consilierul Cătălin Țocu, în momentul în care s-a votat proiectul privind darea în administrare de către UAT Huși a celor zece autobuze electrice către SC „Parcuri Verzi & Urban Trans”, societate care aparține, de altfel, de Primăria Huși.