Rețeaua românească de magazine Annabella preia cele 87 de magazine pe care Mega Image este obligată să le cedeze pentru a primi acordul Consiliului Concurenței în preluarea magazinelor Profi. Una dintre condiții prevede că Mega Image trebuie să cesioneze 87 de magazine din 44 de localități, în care activitățile Mega Image și Profi se suprapun.
Rețeaua de magazine Annabella, unul dintre cei mai mari retaileri cu acționariat 100% românesc de pe piața locală, fondat în 1994 de familia Mutu în județul Vâlcea, a finalizat 2024 cu o cifră de afaceri de 683,1 milioane de lei (137,3 milioane euro), în creștere cu 13% față de anul anterior, relevă date analizate de Profit.ro. Rețeaua Annabella numără peste 118 magazine în patru județe – Vâlcea, Argeș, Olt și Dâmbovița – dezvoltate pe trei concepte de retail diferite – Annabella A-Z, Annabella Zilnic și Annabella Standard. Annabella este și singurul lanț românesc care a ajuns la o rețea de peste 100 de supermarketuri în România, fiind deținută de către Dan-Constantin Mutu și Dorina Mutu.
Dintre cele 87 de magazine care urmează să fie cedate, 82 sunt operate în prezent de Profi, iar celelalte cinci sunt operate de Mega Image. Prin acestă preluare, Annabella va depăși pragul de 200 de magazine la nivel național și își va extinde amprenta teritorială. Principalele localități în care retailerul vâlcean își face intrarea sunt Timișoara, Oradea, București, Cluj-Napoca, Adjud, Constanța și Ploiești Soții Mutu și-au extins portofoliul de afaceri și în domeniul imobiliar, achiziționând în toamna anului trecut, după cum a anunțat Profit.ro, o clădire de birouri din nordul Bucureștiului, pe care vor să o transforme în clinică medicală, aceasta fiind și prima tranzacție imobiliară realizată de familia Mutu pe piața imobiliară din Capitală.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/ultima-ora-mega-image-vinde-catre-annabella-aproape-90-de-magazine-pentru-a-putea-prelua-profi-22135770