Local

Angajatorii vasluieni, instruiti de ITM privind modul de înregistrare a angajatilor în REGES – ONLINE

INSTRUIRE…Inspectoratul Teritorial de Muncã Vaslui atrage, încã o datã, atentia angajatorilor din judetul Vaslui despre obligativitatea de a înregistra angajatii în noua aplicatie Reges – Online, în loc de Revisal. „Începând cu data de 1 octombrie 2025, aplicatia REVISAL nu va mai fi disponibilã, iar toate raportãrile privind evidenta salariatilor se vor realiza exclusiv prin platforma digitalã REGES-ONLINE. În cazul în care v-ati înregistrat deja pe aceastã platformã, vã multumim si vã încurajãm sã contribuiti la diseminarea acestei informatii cãtre alti angajatori care nu au finalizat încã înregistrarea. Pentru cei care nu au parcurs încã acest pas, vã reamintim cã înregistrarea în platformã se face simplu, direct din browser, fãrã instalare localã. Autentificarea se poate realiza fie prin cont creat în platforma RoEID, fie cu semnãturã digitalã calificatã, similar ca la ANAF. Datele din REVISAL sunt deja migrate si nu este necesarã o actiune manualã în acest sens. Pânã la 30 septembrie 2025, trebuie completate în REGES-ONLINE acele elemente ale contractelor de muncã active, care nu se regãsesc deja în REVISAL. Din acest motive, joi, la sediul Inspectoratului de Muncã Vaslui, a avut loc o întâlnire a inspectorilor de muncã cu angajatorii vasluieni. Acestia din urmã au fost instruiti despre modul în care va functiona noua aplicatie.

Iatã cum trebuie completat Registrul general de evidentã a salariatilor

Registrul cuprinde datele existente în baza nationalã de date, transmise de angajatori, potrivit prevederilor <LLNK 12006   161 22 321   0 33>legale „n vigoareprivind întocmirea si completarea registrului general de evidentã a salariatilor. Registrul se completeazã cu respectarea prevederilor legale, iar <LLNK 12025   295 20 301   0 33>legalelecompletarea si transmiterea datelor în Registru, precum si prelucrarea acestora se realizeazã de cãtre unul sau mai multi salariati, desemnati prin decizie scrisã de cãtre angajatori, cu respectarea dispozitiilor legale<LLNK 12016   679120BO01   0 28>legakelele  privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date. Angajatorii pot contracta serviciul de completare si transmitere a datelor în Registru, prin încheierea de contracte de prestãri servicii cu prestatori, cu respectarea obligatiilor legale privind protectia datelor cu caracter personal. Mai exact, pentru reprezentantii legali ai angajatorilor înregistrati în Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) autorizarea de realizeazã automat de cãtre sistem, prin verificarea RECOM a calitãtii solicitantului. De asemenea, pentru reprezentantii legali ai angajatorilor neînregistrati în ONRC, autorizarea se face prin încãrcarea în portal a urmãtoarelor docuemnte, pe care se aplicã semnãtura electronicã pentru certificarea conformitãtii cu originalul: hotãrârea judecãtoreascã de înfiintare sau alt act constitutiv, certificatul de înregistrare fiscal, actul care atestã calitatea reprezentantului legal al solicitantului. În plus, pentru împuternicitii desemnati de reprezentantii legali ai angajatorului cu capital privat, autorizarea se face prin încãrcarea pe portal a urmãtoareor documente, pe care se aplicã semnãtura electronicã: certificat de înregistrare a ONRC sau certificatul de înregistrare fiscal, hotãrârea judecãtoreascã de înfiintare sau alt act constitutiv, împuternicire notarialã pentru solicitant sau, dupã caz, constractul de prestãri servicii sau actul aditional la acesta din care sã rezulte obligatia prestatorului, prin reprezentant legal al acestuia, de creare a contului de acces al angajatoruluiîn Registru. De asemenea, pentru împuternicitii desemnati de reprezentantii legali ai angajatorului cu capital de stat, autorizarea se face prin încãrcarea în portal a urmãtoarelor documente, pe care se aplicã semnãtura electronicã pentru certificarea conformitãtii cu originalul: act constitutiv sau act care atestã calitatea reprezentantului legal, certificat de înregistrare fiscalã, împuternicire semnatã digital de cãtre reprezentantul legal esau împuternicire notarialã pentru solicitant. Si nu în ultimul rând, pentru reprezentantii legali si împuternicitii angajatorilor, autorizarea se face prin încãrcarea în portal a urmãtoarelor documente pe care se aplicã semnãtura electronicã: act care atestã calitatea reprezentantului legal, certificat de înregistrare fiscalã, actul administrativ semnat digital de cãtre reprezentantul legal de desemnare a împuternicitului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button