O ieșeancă a rămas fără bani din cauza aplicației Bolt. Tânăra spune că a plătit 27 de lei degeaba, din cauza erorilor apărute la aplicație. A făcut reclamație la Bolt, dar a primit răspunsul după aproape un an. Mai mulți ieșeni care au trecut prin această situație au reclamat problemele cu aplicația
„Am întâmpinat mari probleme și nu din cauza cursei, ci a aplicației. În primul rând, în primă instanță, am pus pe aplicație, așa cum se poate observa și din restul curselor mele, prima oprire la Paradisul Montessori, iar a doua la Emil Honoriu 13. Acest traseu îl fac constant dimineața pentru că îmi duc copilul la grădiniță și apoi merg la locul de muncă.
Astăzi, după ce am selectat cele două destinații, la costul de 26 de lei, am observat că, în timpul cursei, șoferul se îndreaptă spre Emil Honoriu, semnalez și mi se transmite că acesta este punctul pe care îl transmite aplicația. Ne uităm pe aplicație și, întradevăr, comanda a fost făcută corect, destinațiile 1 și 2. Șoferul mă roagă, pentru a putea continua cursa, să schimb destinația pentru a mă putea duce la Paradisul Montessori.
Astfel, pentru o cursă cu două destinații, care costă 26 de lei, plătesc doar pentru o cursă cu o singură destinație, respectiv 27 de lei. Cum este posibil? Menționez că reclamația a fost transmisă către Bolt în urmă cu aproape un an, în luna aprilie 2022, dar nici până acum nu am primit un răspuns. Consider că ar trebui să existe un număr de telefon unde să sune clienții, iar pentru mai multe detalii să aibă la dispoziție aplicația”, povestește Alexandra Bejan…https://www.bzi.ro/ati-patit-vreodata-asta-cand-ati-mers-cu-bolt-o-ieseanca-a-ramas-fara-bani-din-cauza-aplicatiei-am-primit-raspunsul-dupa-aproape-un-an-foto-4693279