DILEME… Autobuzele electrice de la Huși au fost primite de localnici foarte bine, ba chiar cu un oarecare entuziasm. Silențioase, punctuale și cu condiții civilizate, autobuzele verzi au devenit repede repere în traficul local și, la prețul de 3 lei biletul pentru o călătorie, serviciul public este binevenit. Problema este însă că noile autobuze, destul de încăpătoare, trebuie să circule prin oraș, pe aceleași străzi pe unde este aglomerație zi de zi. Și poate că șoferii autobuzelor s-ar descurca să își facă traseele, dar mai greu este cu opritul în stații. Acolo, de multe ori, spațiul este ticsit cu autoturisme parcate. Unii cheamă Poliția Locală să dea amenzi, însă marea majoritate știe că în municipiul Huși lipsa locurilor de parcare reprezintă o problemă fără leac. S-a refăcut și în acest mandat celebra Comisie de Circulație a municipiului Huși, care pare că se încălzește pe margine, întrucât, pe teren, la făcut ordine în trafic, nu a prea văzut-o nimeni.
Șoferii microbuzelor verzi care circulă de la 1 septembrie prin municipiul Huși își fac bine treaba. Localnicii care au ales transportul în comun spun că aceștia sosesc la punct fix în stații și se comportă civilizat cu călătorii. Problema este că foarte multe ori, conducătorii acestor autobuze întâmpină probleme când trebuie să oprească în stații. Acolo sunt parcate autoturismele celor care locuiesc în zonă sau care doar au staționat, ocupând de nevoie sau din neglijență stațiile de autobuz.
Hușenii și parcările în stațiile de autobuz: fiecare crede că nu a greșit cu nimic. Comisia de Circulație se dovedește mai „silențioasă” decât autobuzele electrice
Un hușean indignat de faptul că, la un moment dat, el a fost sancționat pentru că ar fi blocat accesul autobuzului în stație, a vrut să arate că alții greșesc și mai tare, dar nu prea sunt văzuți. Lângă câteva imagini sugestive a transmis următorul mesaj: „În atenția Poliției Locale Huși! Asta înseamnă obturare a stației de autobuz, nu cum era parcată mașina familiei mele când ați fotografiat-o și am primit și amendă acasă. Nu e problema, o plătesc! Dar doresc să se ia măsuri la toți care fac asta! Nu mai zic și de stația de autobuz de la standuri, cand autobuzele sunt nevoite să parcheze înaintea trecerii de pietoni pentru urcarea pasagerilor… până se întâmplă o nenorocire, ferească Dumnezeu. Poliția locală, Biroul Rutier, Poliția Huși, este și ăsta un mod de a reglementa circulația rutieră, nu numai radar și viteza”, a scris, cu năduf, hușeanul supărat. Cineva care și-a văzut mașina în imaginile arătate cu degetul, a răspuns: „Niciodată, de când șofez, nu am parcat mașina într-o stație de autobuz, blocând accesul acestora. Mașina noastră a fost parcată cu un metru înaintea semnului „autobuz”, paralel cu trotuarul, între cele două semne de circulație. Am lăsat loc generos de vizibilitate și pentru cei care vin dinspre Școala nr. 1. Deci, în concluzie, nu am blocat sau obturat nimic”. Practic, din aceste polemici rezultă că localnicii încearcă să stabilească singuri cum este drept de procedat în traficul din oraș. Și asta pentru că măsurile de disciplinare și organizare ale Comisiei de Circulației încă se lasă așteptate.
Unde nu-i cap vai de picioare spune un proverb romanesc! A modernizat primarul strada Stefan cel Mare și dacă ar fi făcut trotuarul până langa garduri sau mai aproape de blocuri ar fi rămas loc și pt parcări așa se circulă pe un singur sens . Ar fi bine ca superdesteptii din comisia de circulație sau cum dracu se cheamă să găsească soluții , pt parcări gratuite nu sa le transforme pe astea puține in parcări cu plată, sa facă sensuri unice etc. De exemplu în căcatul ăla de parcare de vis-a-vis de Romarta ar putea construi o parcare supraetajată (chiar și cu plată) cu 5 etaje
Folosim cookie-uri pentru a colecta și utiliza date care ne permit să personalizăm conținutul și reclamele, oferindu-vă cea mai bună experiență pe site.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Unde nu-i cap vai de picioare spune un proverb romanesc! A modernizat primarul strada Stefan cel Mare și dacă ar fi făcut trotuarul până langa garduri sau mai aproape de blocuri ar fi rămas loc și pt parcări așa se circulă pe un singur sens . Ar fi bine ca superdesteptii din comisia de circulație sau cum dracu se cheamă să găsească soluții , pt parcări gratuite nu sa le transforme pe astea puține in parcări cu plată, sa facă sensuri unice etc. De exemplu în căcatul ăla de parcare de vis-a-vis de Romarta ar putea construi o parcare supraetajată (chiar și cu plată) cu 5 etaje