5 C
Vaslui
08-dec.-2022

Bârlãdenii cer explicatii companiei E-ON pentru sãptãmâna de cosmar, dar au primit doar … scuze!!

- Advertisement -

NE SCUZATI … DE INCOMPETENTÃ…Rãbdarea bârlãdenilor a fost pusã la grea încercare în cursul sãptãmânii trecute, mai ales în seara de de miercuri, 10 iulie, când, din motive cunoscute doar de angajatii Delgaz Grid, reteaua de alimentare a cãzut în zone întregi din oras. Operatorii din Call Center-ul companiei au dat rãspunsuri în doi peri, precizând doar cã este vorba de o defectiune colectivã si cã echipele lucreazã, iar când au fost asaltati de sute de apeluri din Bârlad, au refuzat sã mai rãspundã la telefon! Bãtaia de joc a continuat, în fiecare zi, pânã si în timpul meciului dintre Simona Halep si Serena Williams, lucru care a înfuriat la culme sute de locuitori ai Bârladului. „Regretãm aceste încidente si ne cerem scuze clientilor pentru disconfortul produs si totodatã îi asigurãm cã depunem în permanentã eforturi pentru îmbunãtãtirea calitãtii serviciului de distributie al energiei electrice.”, este precizarea trimisã bârlãdenilor de cãtre reprezentantii Delgaz Grid, care au promis si o anchetã pentru a vedea cine se face vinovat de desele cãderi de tensiune. Bla, bla, bla…

Toatã sãptãmâna trecutã, sute de mesaje postate pe retelele de socializare au reclamat faptul cã în anumite zone din Bârlad, curentul a cãzut încã din data de luni, 8 iulie, în cursul dupã-amiezii, iar în anumite cartiere începând cu ora 20:00. Întreruperi de energie electricã au fost semnalate si în ziua de marti, 9 iulie, pe mai multe strãzi din zona centralã si partea de nord a orasului. Miercuri, 10 iulie, curentul a fost întrerupt peste sapte ore, între orele 18.00-4.00. Bãtaia de joc a continuat si pe 11 iulie seara si pe 12 iulie, precum si pe 13 iulie! Practic toatã sãptãmâna bârlãdenii au fost tinta bãtãii de joc a Delgaz Grid. Oamenii sunt revoltati si îngrijorati de faptul cã din cauza socurilor de de curent, aparatura electro-casnicã a avut de suferit. Ei sustin cã energia electricã venea „în valuri”, cu fluctuatii de tensiune pentru câteva momente, apoi se întrerupe din nou. Delgaz Grid a trimis peste zece mesaje tip SMS pe telefoanele mobile ale abonatilor din zonele afectate prin care s-au comunicat timpii de interventie si remediere a defectiunii colective. Ulterior, s-a revenit cu modificãri, retransmise tot prin SMS, cu devansãri de 60-70 de minute. Tot pe retelele de socializare, bârlãdenii vorbesc si vor sã se mobilizeze pentru a formula o plângere comunã si chiar sã dea în judecatã compania pentru daunele si disconfortul creat de întreruperile tot mai dese de curent electric, în ultimul timp. Strãzile pe care bârlãdenii au reclamat lipsa energiei electrice toatã sãptãmâna trecutã sunt: Primãverii, Republicii, Epureanu, Vasile Pârvan, Octavian Goga, V.I. Popa, Alexandru Beldiman, Ștefan cel Mare, Vasile Lupu, General Naumescu, Florilor, etc.

Delgaz Grid: „Vã rugãm sã ne scuzati!”

Am solicitat celor de la Delgaz Grid un punct de vedere referitor la cele îndurate de bârlãdeni sãptãmâna trecutã. Iatã rãspunsul oferit cititorilor nostri:

„În ultima saptãmânã au fost mai multe întreruperi de energie în Bârlad, oamenii sunt revoltati. Miercuri consumatorii din zona Vasile Pârvan, Casa de Culturã nu au avut curent toatã noaptea. Regretãm aceste încidente si ne cerem scuze clientilor pentru disconfortul produs si totodatã îi asigurãm cã depunem în permanentã eforturi pentru îmbunãtãtirea calitãtii serviciului de distributie al energiei electrice. În ultima sãptãmânã au avut loc mai multe avarii la reteaua subteranã de medie tensiune ce alimenteazã consumatorii cu energie electricã din municipiul Bârlad. Echipele Delgaz Grid au intervenit prompt de fiecare datã pentru executarea operatiunilor si reparatiilor necesare si reluarea distributiei energiei electrice într-un timp cât mai scurt posibil. Referitor la incidentul produs miercuri seara, acesta a fost unul complex, fiind avariate simultan mai multe cabluri de energie. Prin interventia echipelor noastre, alimentarea a fost reluatã în mai putin de o orã la circa jumãtate dintre consumatorii afectati. Pentru reluarea distributiei în integralitate au fost necesare reparatii la portiunile de retea avariate, lucrãri ce au fost încheiate joi în jurul orei 4.30 AM. Compania noastrã realizeazã o analizã aprofundatã a acestei succesiuni de incidente produse în ultima saptãmânã, astfel încât sã identificãm cauzele ce le-au generat si sã prevenim aparitia unor situatii similare în viitor.”, au precizat reprezentantii Delgaz Grid într-un comunicat trimis redactiei noastre, la solicitarea bârlãdenilor.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.