spot_imgspot_img
9.6 C
Vaslui
24-apr.-2024

Bârladul va avea un Centru national de informare si promovare turisticã

- Advertisement -

Consilierii bârlãdeni au aprobat la ultima sedintã ordinarã, care a avut loc pe 19 martie, studiul de fezabilitate si proiectul pentru „Centrul national de informare si promovare turisticã”, pentru municipiul Bârlad. Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional (POR) din cadrul Ministerului Dezvoltãrii Regionale si Turismului a lansat cererea de proiecte finantate prin POR. Valoarea proiectului pentru acest centru la Bârlad este de 629 891,04 lei, participarea Primãriei Bârlad este de 9 296,54 lei, iar valoarea eligibilã a proiectului este de 460 224, 74 lei. Suma maximã pe care Primãria Bârlad intentioneazã sã o solicite ca asistentã financiarã nerambursabilã este de 450 928,20 lei. Dacã se va obtine finantare pentru acest proiect, municipiul Bârlad va putea sã informeze potentialii clienti cu privire la oferta turisticã a zonei, va creste media sederii în Bârlad a turistilor, vor creste numãrul de vizitatori în muzee si colectii publice cu aproape 23% pânã în 2017. Activitãtile proiectului „Centrul national de informare si promovare turisticã”, pentru municipiul Bârlad vor fi: constructia centrului, dotarea sa si promovarea turisticã a Bârladului, acreditarea centrului conform cerintelor legale si promovarea proiectului si a centrului de informare si promovare turusticã. Centrul în sine va fi amplasat la intrarea în Grãdina Publicã din Bârlad, unde se vor mai face si câteva locuri de parcare pentru autocarele turistice. În centru este prevãzut sã existe doi ghizi, care sã preia grupurile de vizitatori si sã le ducã în toatã zona turisticã din Bârlad si împrejurimi. Pe lângã constructia efectivã, proiectul prevede dotarea si organizarea centrului în vederea functionãrii lui efective. Astfel, clãdirea de circa 300 mp va dispune de mobilier adecvat, de echipamente si softuri informatice, iar angajatii vor avea la dipozitie o bazã de date cu informatii turistice. Totodatã, fondurile europene contractate finanteazã realizarea de materiale de promovare: un website, hãrti, pliante si afise. Acest proiect, dacã va fi declarat câstigãtor, va putea duce la includerea Bârladului în circuitul turistic al României. Consilierii bârlãdeni au aprobat studiul de fezabilitate precum si proiectul în sine, urmând ca cei de la Ministerul Dezvoltãrii Regionale si Turismului sã decidã dacã este sau nu eligibil.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.