Matei Dima, actor principal, regizor și producător al filmului românesc cu cele mai mari încasări din ultimii 30 de ani (peste 3 milioane de euro), vorbește despre succesul, dar și despre criticile aduse acestei pelicule.
„Teambuilding“, o satiră despre viața în corporație, este o comedie „cu de toate“, după cum o descrie Matei Dima, ceea ce i-a asigurat un public foarte numeros (peste 660.000) de spectatori și un succes uriaș de casă (peste 3 milioane de euro). Se înjură mult (spun criticii), dar cu sens (spune Matei), are glume facile, dar și umor de situație, a fost o investiție mare și riscantă, dar, în final, un pariu câștigat. Cu următorul film, în care o va avea ca parteneră pe Antonia, Bromania va face pasul spre genul acțiune, după cum a mărturisit într-un interviu în exclusivitate pentru „Adevărul“.
„Adevărul“: De unde te-ai inspirat pentru „Teambuliding“: ai urmat rețeta de succes de la filmele precedente sau te-ai inspirat din producții străine?
Bromania: Cred că suntem inspirați de filmele străine fără să vrem, pentru că am crescut cu ele. Acesta a fost un film românesc pe genul pe care am fi vrut să-l vedem când eram noi mai mici. Cel mai mult a contat experiența lui Alex Coteț (unul dintre regizorii filmului) în corporații, iar eu și Micutzu am încercat să potențăm pe unde am putut…https://adevarul.ro/showbiz/film/bromania-investitia-in-teambuilding-a-fost-2216412.html