Cel mai mare furnizor de energie electrică schimbă regulile încheierii contractului în piaţa liberă

Cel mai mare furnizor de electricitate, care chiar şi înainte de liberalizarea pieţei deservea peste 3,2 milioane de consumatori casnici din 18 judeţe, a anunţat simplificarea modalităţii de încheiere a contractelor în piaţa concurenţială. „Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor săi persoane fizice care doresc să încheie un contract în piaţa concurenţială, Electrica Furnizare a simplificat procesul de contractare şi solicită un singur document oficial în original – actul de identitate”, a informat compania. Condiţia pentru încheierea noului contract de furnizare a energiei electrice, în baza cărţii de identitate şi a unei cereri semnate, este ca celelalte documente oficiale, depuse de client în momentul încheierii contractului în derulare, să fie în continuare valabile. Modalitatea simplificată de încheiere a unui contract pentru clienţii Electrica Furnizare este valabilă atât în Centrele de Relaţii cu Clienţii, cât şi online, pe site-ul www.electricafurnizare.ro, unde primul pas în procesul de contractare este bifarea uneia dintre opţiunile “Sunt client nou” sau “Sunt client existent”, continuarea procesului reflectând, la nivel de documente solicitate, particularităţile specifice celor două categorii de clienţi. Dacă în cazul clienţilor persoane fizice ai Electrica Furnizare procesul de contractare în piaţa concurenţială implică doar un act oficial, şi în cazul unui client nou procesul este simplificat, acesta urmând să prezinte, pe lângă cartea de identitate, doar un act de proprietate sau declaraţie pe proprie răspundere, situaţie aplicabilă în cazul existenţei deja a unui loc de consum la adresa respectivă. Electrica Furnizare deserveşte peste 3,2 milioane de consumatori casnici din 18 judeţe: Transilvania Sud – Braşov, Sibiu, Alba, Mureş, Covasna, Harghita; Transilvania Nord – Cluj, Bihor, Maramureş, Bistriţa Năsăud, Satu Mare, Sălaj; Muntenia Nord – Prahova, Brăila, Buzău, Vrancea, Dâmboviţa, Galaţi.

Ofertele Enel Al doilea cel mai mare furnizor de energie electrică este Enel, care la data de 1 ianuarie 2021 deservea circa 3 milioane de clienţi consumatori casnici, din care 2,2 milioane se aflau deja în piaţa liberă. Pentru informaţii suplimentare persoanele interesate pot suna la nr. de telefon 021 9977, apel cu tarif normal, în intervalul Luni-Vineri 08:00 – 20:00 şi Sâmbătă între orele 08.00 – 13.00 sau prin e-mail, la adresa [email protected]”, se arată în informarea Enel. În ce priveşte selectarea ofertei care vi se potriveşte, fiecare consumator care este în prezent abonat al Enel poate accesa pagina contract.enel.ro pentru a alege judeţul în care se află punctul de consum, perioada pentru care se doreşte încheierea contractului – 12 sau 24 de luni. După ce „apasă” butonul „Continuare” îi vor apărea pe ecran mai multe tipuri de ofertă. Spre exemplu, pentru Bucureşti există oferta „Enel Fix Anual”, cu un tarif fix al energiei electrice pentru 12 luni, furnizat în zonele Dobrogea şi Muntenia, la un preţ fix de 0,295 lei/kwh şi un abonament de 0,19 lei/zi.

Citeste mai mult: adev.ro/qn0iw0




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ