Extern

Comisia Europeană acuză TikTok că încalcă regulile privind publicitatea digitală, inclusiv în România

Rețeaua socială TikTok, deținută de grupul chinez ByteDance, este a doua platformă, după platforma X a lui Elon Musk, care primește un avertisment din partea UE în temeiul DSA – regulamentul privind serviciile digitale, scrie Politico.

TikTok a încălcat normele Uniunii Europene (UE) pentru că nu a divulgat suficiente informații despre publicitatea pe platformă, a acuzat Comisia Europeană în concluziile preliminare publicate joi.

Posibilă amendă

Dacă concluziile Comisiei sunt confirmate, aceasta poate amenda TikTok cu până la 6% din veniturile sale globale anuale.

Părțile pot, de asemenea, să convină asupra unor măsuri corective pentru problemele identificate, pentru a evita o amendă. Un purtător de cuvânt al TikTok a declarat că compania „analizează concluziile preliminare ale Comisiei” și rămâne „angajată să își respecte obligațiile în temeiul DSA”. „Deși susținem obiectivele regulamentului și continuăm să îmbunătățim instrumentele noastre de transparență a reclamelor, nu suntem de acord cu unele interpretări ale Comisiei și observăm că orientările sunt furnizate prin concluzii preliminare, în loc de ghiduri publice și clare”, a adăugat acesta.

Citeşte întreaga ştire: Comisia Europeană acuză TikTok că încalcă regulile privind publicitatea digitală, inclusiv în România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button