spot_imgspot_img
13.9 C
Vaslui
20-apr.-2024

Facturã de infarct de la E-on: 4300 de lei!

- Advertisement -

BÃTAIE DE JOC CONTINUÃ Ca sã le intre bine în cap beneficiarilor ce înseamnã monopolul pentru furnizarea unei utilitãti si anume energie electricã, E-on Moldova emite facturi pentru regularizarea consumului odatã la … trei ani! I s-a întâmplat unui medic din Bârlad, care s-a trezit cã are de platã la regularizare nici mai mult nici mai putin decât 4300 de lei, ultima regularizare fiind pe 15.08.2008! De atunci si pânã acum facturile femeii au fost emise doar pentru un consum prezumtiv si când, în sfârsit, s-au decis sã facã o regularizare, realmente femeia este bunã de platã! Desi initial doctorita în cauzã s-a gândit cã mai bine s-ar sinucide, cã nu vede de unde poate achita o asemenea sumã, ea s-a decis sã plece din tarã la muncã în strãinãtate ca receptioner la un hotel în Anglia, pentru cã, în România, autoritãtile îsi bat joc de oameni prin toate institutiile sale: Guvern, Parlament si institutii furnizoare de servicii, marca E-ON!

Eva Cojocaru, medic specialist în neurologie pediatricã la Spitalul de Urgentã Bârlad, sectia Pediatrie, este protagonista unui cosmar provocat de ultima facturã pe care a primit-o de la E-ON Moldova, pentru plata energiei electrice la casa sa din comuna Grivita: 4300 de lei! Casa este de altfel nelocuitã de ea, pentru cã stã cu cei trei copii pe care îi are, cu chirie în Bârlad, unde are serviciu si la Grivita merge foarte rar. Când medicul a vãzut joi, 4 august, suma pe care o are de platã, initial si-a pierdut ratiunea si au luat-o gândurile negre. “Vã spun drept cã m-am gândit la sinucidere, pentru cã am avut un soc puternic când am vãzut suma de platã. 43 de milioane de lei???? De unde sã dau eu atâtia bani?? Sunt singurã, am trei copii, stau cu chirie în Bârlad, iar la Grivita merg foarte rar si am un televizor si un bec, de unde atâta consum? Am mers la cei de la E-ON Bârlad si un domn de acolo mi-a vorbit foarte arogant si mi-a spus cã de trei ani nu se fãcuse regularizarea pentru cã n-a gãsit pe nimeni acasã, desi eu am plãtit toate facturile emise la zi! Nu m-a anuntat nimeni cã nu s-au fãcut acele citiri pentru regularizare, nu trebuia sã mã înstiinteze? Cum trimiteau facturi, nu puteau sã punã în plic si o atentionare cã nu mi s-a citit contorul? Au asteptat trei ani??”, ne-a spus Eva Cojocaru.

“Plec din România în cel mai scurt timp!”

Doctorita Eva Cojocaru, cu lacrimi în ochi a precizat cã vrea sã plece din România, pentru cã nu mai vrea sã stea într-o tarã în care drepturile cetãtenilor au ajuns sã fie luate în bãtaie de joc. “Mi s-a spus arogant si cu un ton impetuos de cãtre cei de la E-ON cã nu sunt vinovati de acest consum. Cum nu sunt? Dar astãzi, dacã am fãzut reclamatie, în timp ce eu eram la ei la ghiseu, au trimis un lucrãtor sã verifice si pentru cã nu era nimeni acasã, eu fiind, repet, la ei la Bârlad, a intrat pe geam, violând domiciliul si a citit, zic ei, contorul, fãrã sã fiu si eu de fatã! Pot sã bãnuiesc cã au aranjat contorul ca sã arate cât au facturat ei? Pot! Asa cã nu mai pot sã stau în tara asta, în care o institutie ca E-ON îsi bate joc de noi în formã continuã! Am gãsit de lucru ca receptioner la un hotel în Anglia, unde voi pleca, nu mai profesez ca medic în România, pentru cã nu se meritã. Guvernul ne-a tãiat salariile, institutii ca E-ON îsi bat joc de noi…. nu mai suport aceastã nedreptate!”, a mai spus Eva Cojocaru. Dupã cum se poate vedea din factura emisã medicului Eva Cojocaru, de cãtre E-ON Moldova, regularizarea începe de la 15.08.2008 – pânã pe 20.06.2011. Consumul de curent este regularizat pentru peste 1100 de zile .

Rãspunsul E-ON te lasã fãrã replicã!

Solicitând celor de la E-ON Moldova un punct de vedere pentru situatia creatã referitor la faptul cã timp de trei ani nu s-a fãcut regularizarea pentru familia Evei Cojocaru, de cãtre E-ON Bârlad, comunicatul primit la redactie sunã fix asa: “Doamna Maria Cojocaru spune cã a primit o facturã foarte mare pentru locuinta din localitatea Grivita, valoarea fiind de peste 4000 lei, sumã ce depãseste cu mult consumul pe care dumneaei spune cã îl are. Care este situatia, cum a fost posibilã emiterea unei facturi atât de mari? E.ON Energie Romania, prin Centrul de Relatii cu Clientii din Bârlad, a oferit astãzi (ieri – n.r.) doamnei Eva Maria Cojocaru explicatii detaliate referitoare la ultima facturã primitã, respectiv la cantitatea de energie facturatã si suma corespunzãtoare acesteia.Totodatã, a fost realizatã o citire suplimentarã a indexului contorului, fiind astfel confirmatã corectitudinea cantitãtii de energie facturate, fapt ce a fost adus la cunostinta consumatorului. Compania noastrã îsi aratã în continuare disponibilitatea pentru clarificarea acestei situatii”, a specificat Sorin Munteanu, purtãtorul de cuvânt al E-ON România. Nici un cuvânt despre faptul cã citirea suplimentarã s-a efectuat prin intrarea fãrã drept în casa femeii, când nimeni nu era de fatã la citire sau cã nu i s-a comunicat timp de trei ani cã nu are regularizarea fãcutã, fiind necesari trei ani de consum prezumtiv, plãtiți la timp de consumatoarea Eva Maria Cojocaru, iar acum i se cere o sumã exorbitantã, într-un timp relativ scurt: pânã pe 8 august, data scadentei si, deci, încã 45 de zile în plus, pânã la deconectarea de la retea!

E-ON Energie România si întreruperile de curent

Serviciile furnizorului de energie electricã E-ON Moldova sunt deja peste limita suportabilului de cãtre beneficiari. Întreruperile de curent sunt tot mai frecvente, iar sumele facturate sunt din ce în ce mai mari. În Bârlad cel putin si nu numai, ci si în Vaslui si în alte zone ale judetului, nu trece nicio zi fãrã întreruperi ale energiei electrice. E-ON îsi bate joc efectiv de vasluieni. De câte ori bate vântul putintel mai tare sau executã, spun ei, diferite lucrãri, oamenii rãmân în beznã. Bineînteles cã nu se oboseste sã-i anunte nimeni. Ultimele plângeri pentru cum se lucreazã la E-ON au venit din partea a cel putin patru primãrii (Iana, Gherghesti, Pogana si Puiesti) ai cãror locuitori (peste 10 000) au stat în beznã un week-end întreg, pentru cã reteaua a suferit avarii … în urma unei furtuni. La sumele încasate d eE-ON ar trebui ca investitiile sã se vadã în refacerea retelei electrice, îmbãtrânite si vai de mama ei, nu în sediile ultra luxoase unde stau atâtia sefi cât nu poate plãti un român amãrât, încãrcat serios la factura de curent!

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

18 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.