Ieșenii au ajuns bătaia de joc a E.ON Energie România. Sute de bătrâni sunt ținuți la coadă cu zilele. Doar trei angajați ai companiei trebuie să rezolve reclamațiile clienților din Iași

Sute de bătrâni sunt ținuți la coadă cu zilele de compania E.ON Energie România. Doar trei angajați ai companiei trebuie să rezolve reclamațiile clienților din Iași. Marea nemulțumire a ieșenilor care se așază încă de la ora 8 dimineața la rând este că în centrul de relații cu clienții E.ON din zona Palas sunt primiți doar de 3 angajați, restul fiind în șomaj tehnic

Sutele de ieșeni care așteaptă în fața sediului de relații clienți al E.ON Energie România au nervii întinși la maxim. Oamenii, majoritatea bătrâni trecuți de vârsta a treia, se plâng că nu-și pot rezolva problemele cu operatorul E.ON/ DelgazGrid prin telefon sau internet și așteaptă de dimineața până seara în căldură și soare fără ca măcar să fie primiți de un angajat al operatorului de energie. Marea nemulțumire a ieșenilor care se așază încă de la ora 8 dimineața la rând este că în centrul de relații cu clienții E.ON din zona Palas sunt primiți doar de 3 angajați, restul fiind în șomaj tehnic. Astfel, trei angajați ai companiei trebuie să rezolve reclamațiile clienților din Iași.

„Am 86 de ani, ieri am așteptat în soare de dimineața de la 9 până la 18 seara și nu am reușit să intru. Murim aici la rând, vine salvarea și ne bagă la spital în rând cu ăia cu coronavirus”, a spus o bătrână din Iași. Angajații E.ON susțin că programările se pot face online pentru evitarea cozilor, iar „în perioada stării de alertă, în magazinele E.ON nu pot intra decât un număr limitat de clienți, care este egal cu numărul agenților din fiecare centru”, au precizat oficialii E.ON Energie România.

Centrul de relații cu clienții al E.ON România din Iași este înconjurat zilnic de sute de oameni revoltați care așteaptă cu orele la cozi interminabile. Oamenii, majoritatea bătrâni trecuți de vârsta a treia, se așază încă de la orele dimineții la rând în fața sediului E.ON din zona Palas pentru a rezolva diverse probleme care nu au putut fi rezolvate prin telefon sau prin internet de angajații E.ON până acum. Marea nemulțumire a oamenilor este că sunt nevoiți să stea cu orele la coadă, uneori de dimineața până seara, iar asta pentru că funcționează doar 3 din cele 27 de ghișee din Centrul de Servicii Clienți al E.ON situat pe Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 1 A din Iași. …https://www.bzi.ro/iesenii-au-ajuns-bataia-de-joc-a-e-on-energie-romania-sute-de-batrani-sunt-tinuti-la-coada-cu-zilele-doar-trei-angajati-ai-companiei-trebuie-sa-rezolve-reclamatiile-clientilor-din-iasi-foto-video-3966897




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ