Incredibil! PSD si ALDE si-au pus candidatii într-o posturã penibilã! (FOTO)

CIRCARII SI VARIANTA DE OCOLIRE… În spatiul public au apãrut informatii false cu privire la lucrãrile la varianta de ocolire a Bârladului (VOB). Atât candidatul PSD Bârlad, cât si cel de la ALDE, ambii dorind cu ardoare functia de primar al Bârladului, au dat cu „oistea-n” gard prin atacuri absolut nefondate, ce au vizat lipsa utilajelor de pe terenul unde începe Varianta Ocolitoare a Bârladului. Vã punem la dispozitie, scris negru pe alb, contractul de executie a lucrãrii!

De mirare este faptul cã ceea ce au spus cei doi candidati, cum cã toatã actiunea de pe 6 august, când ministrul transporturilor Lucian Bode si ing. Dãnut Pilã, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi, au predat amplasamentul constructorului Variantei de Ocolire, ar fi fost un circ electoral, este combãtut cu … adevãrul gol golut! Dacã de la deputatul Daniel Olteanu ne asteptam sã scoatã câteva „perle” electorale, nefiind constructor, de la fostul primar al Bârladului, pensionarul Constantin Constantinescu, constructor de drumuri si poduri de meserie, nu ne asteptam sã se facã de râs! Pentru cã stie cel mai bine cã, odatã pornitã o lucrare de construire a unei sosele, sunt necesare, pentru început, câteva etape în care utilajele nu sunt necesare: topometria, deminarea terenului … Dar nu ne mai mirãm cã se folosesc minciuni în campania electoralã, deja asta este un sport national al politicienilor si campionatul de minciuni electorale sfruntate a început!

Gheorghe Rusanovschi

„Dacã o sã fie surpriza ca mâine sã nu fie foiala care este astãzi în santier, sã se înteleagã cã mai întâi trebuie verificat terenul”

Reprezentantul firmei de constructii, inginerul Gheorghe Rusanovschi, a declarat joi, 6 august, când a primit amplasamentul, cã urmeazã douã sãptãmâni fãrã „foiala” de masini pentru cã sunt de parcurs câteva etape. Dacã ar fi venit la activitatea de atunci si o parte a presei, care acum distribuie fake news-uri, ar fi auzit ce s-a discutat si ce pasi sunt de urmat!

„Pe 6 august a fost dat ordinul de începere si predare a amplasamentului. Efectiv, lucrãrile vor începe dupã efectuarea lucrãrilor în teren. Nu putem sã începem un proiect, pânã nu verificãm proiectul cu realitatea din teren. Probabil, vor dura cam douã sãptãmâni, sã intrãm efectiv asa în lucru. Dacã o sã fie surpriza ca de mâine (de pe 7 august) sã nu fie foiala care este astãzi în santier, sã se înteleagã cã mai întâi trebuie verificat terenul cu ceea ce este proiectat. Nu ne îndoim cã ceea ce este proiectat nu este corect, dar trebuie verificat înainte, sã nu sãpãm. Stiti, care orice croitor: mai bine mãsoarã de douã ori si taie o datã”, a declarat inginerul Gheorghe Rusanovschi, reprezentant antreprenor

Dănuț Pilă

„Deputatul vorbeste complet nepregãtit”

„Utilajele care au fost aduse pe 6 august, au fost pentru curãtarea terenului în vederea organizãrii de santier. Contractul cu constructorul prevede la început activitãti de topometrie, pentru a mãsura terenul, pentru a vedea bornele care trebuie sã coincidã cu cele din proiect si asa mai departe. Mai este încã o activitate foarte importantã, aceea de deminare. Constructorul se aflã în termen, dar prima datã trebuie sã facã aceste douã activitãti foarte importante: sã degreveze terenul pentru organizare de santier, sã stabileascã bornele pe teren pentru ca acestea sã coincidã cu distantele din proiect si activitatea de deminare. Deci, domnul parlamentar a iesit complet nepregãtit în mass media” a precizat ing. Dãnut Pilã, directorul DRDP Iasi, cel care a predat amplasamentul constructorului pe 6 august.

„Nu asa se cîstigã voturi! Opriti minciuna!”

„Întelegem lupta pentru fotoliul de primar, dar nu suntem de acord cu rãspândirea informatiilor false. Nu asa se cîstigã voturi!
Este imposibil ca un candidat la Primãrie – inginer constructor si unul care se laudã cu drumul de mare vitezã Tisita-Albita ( inclus în plan din 1998 cand el conducea autovehicule) sã nu cunoascã etapele construirii unui drum: Dupã eliberarea ordinului de începere a lucrãrilor si predarea amplasamentului, constructorul are la dispozitie, conform contractului, lege a pãrtilor, maximum 42 de zile sã înceapã efectiv lucrãrile; În termen de 28 de zile, constructorul desfãsoarã mai multe activitãti, dintre care amintim: organizarea de santier (aduce conducerea santierului, aduce containerele si le racordeazã la utilitãti), verificã ridicarea topo si îndeseste punctele de contur; ia probe de sol si le trimite la analizã, pune în aplicare managementul de trafic, identificã sectoarele din traseu unde se îmbunãtãteste solul cu lianti, beton, materiale de umpluturã, întocmirea documentelor cu furnizorii de materiale etc. „Din postãrile lor, constatãm cã fie nu înteleg succesiunea lucrãrilor într-o astfel de investitie, fie sunt de rea credin. Din ambele puncte de vedere este foarte grav si sunt toxici pentru Bârlad.“, scrie pe pagina de socializare a PNL Bârlad.




NICIUN COMENTARIU