„Inspectia Muncii”, aplicatia prin care angajatorii pot tine evidenta lucrãtorilor zilieri

NOU… S-a lansat aplicatia prin care angajatorii pot tine evidenta lucrãtorilor zilieri si a timpului de lucru al acestora. Se numeste „Inspectia Muncii” este pusã la dispozitie gratuit si este disponibilã, în functie de sistemul de operare al dispozitivului mobil, prin accesarea aplicatiilor PlayStore sau AppStore. Pentru înfiintarea Registrului, beneficiarii de lucrãri care apeleazã la zilieri trebuie sã obtinã numele de utilizator si parola de la Inspectoratul Teritorial de Muncã (ITM) în a cãrui razã teritorialã îsi au sediul, documentele necesare în acest scop putând fi transmise tot prin email. Utilizatorul care obtine parola de acces poate sã autorizeze mai multe numere de telefon din care sã se poatã lucra în aplicatie.

“Reducerea birocratiei si simplificarea procedurilor de înregistrare a zilierilor este o etapã semnificativã pentru modernizarea sistemului de muncã si crearea unor conditii flexibile si accesibile pentru toti cei care îsi doresc sã munceascã. Este esential ca institutiile statului sã-si adapteze modul de functionare la standardele prezentului, iar Ministerul Muncii reuseste, dupã câteva luni de guvernare liberalã, sã producã schimbãri substantiale în beneficiul angajatilor si angajatorilor români. Aplicatia Registrului electronic pentru evidenta lucrãtorilor zilieri este rezultatul cumulat al muncii unei echipe bine consolidate si al eforturilor permanente ale ministrului muncii si protectiei sociale, doamna Violeta Alexandru, de a arãta cã si în România se poate. Traseul ascendent pe care îl parcurgem în modernizarea Ministerului Muncii si a institutiilor coordonate începe cu digitalizarea, pentru toti românii care îsi doresc sã munceascã”, a transmis secretarul de stat Tudor Polak.




NICIUN COMENTARIU