spot_imgspot_img
5.8 C
Vaslui
20-apr.-2024

Isteria „Black Friday” s-a simtit si la Bârlad

- Advertisement -

NÃVALÃ Cea mai asteptatã zi din an pentru amatorii de chilipiruri a adus în magazinele de electrocasnice din Bârlad un record absolut în ceea ce priveste numãrul de clienti. Magazinul Flanco a fost luat cu asalt încã de la 6 dimineata, cu 3 ore înainte de deschidere. Îmbulzeala creatã a impus prezenta jandarmilor si a politistilor care au patrulat în permanentã în preajma magazinelor. Pentru cã vânzãrile au depãsit toate asteptãrile, cei mai multi dintre comercianti au prelungit ofertele pânã duminicã, în limita stocului disponibil. Dacã retailerii spun cã ziua a fost un succes, existã si clienti nemultumiti care spun cã reducerile sunt fictive.

Psihozã

Trei dintre cele mai mari magazine de electronice si electrocasnice au fost luate ieri cu asalt de miile de bârlãdeni care au dorit sã profite din plin de ofertele acestora. Multi au încercat sã îsi procure produsele dorite prin intermediul site-urilor online, însã traficul mare de vizitatori a blocat orice posibilitate de acces. Singura sansã a rãmas aceea de a trece pragul magazinelor, astfel cã de pe la ora 06.00 dimineata zeci de bârlãdeni s-au si asezat la rând. Nici frigul de afarã si nici vestile proaspete primite prin telefon de la cunostinte nu i-au fãcut sã renunte, iar la ora 09.00, când usile magazinelor s-au deschis, au intrat buluc în magazine nestiind încotro sã o apuce mai întâi. Cea mai mare îmbrâncealã s-a înregistrat la magazinul Flanco, care a fost neîncãpãtor timp de câteva ore. Angajatii au fãcut fatã cu greu sutelor de solicitãri, iar în câteva rânduri a fost nevoie de prezenta jandarmilor si politistilor pentru a potoli iritarea si nerãbdarea clientilor. Si la magazinul Altex s-a înregistrat aceeasi situatie, însã pentru cã spatiul este mai generos oameni au putut colinda printre rafturi nestingheriti. Un alt magazin de electronice si electrocasnice care a adoptat „Black Friday” este Brio. Ofertele de aici, putin mai generoase în comparatie cu ceilalti retaileri, au atras un numãr dublu de vizitatori. Reprezentantii magazinului ne-au declarat cã pânã la ora prânzului vânzãrile au mers neasteptat de bine, iar stocurile s-au epuizat la mai mult de jumãtate din produse.

Nu toti clientii se declarã multumiti

Cum era de asteptat, nu toti clientii s-au arãtat multumiti. „De mai mult timp doresc sã-mi achizitionez o plasmã, dar nu m-am grãbit si am asteptat aceastã zi. Vã pot spune cã am încercat de la ora 05.00 dimineata sã intru pe site-urile online si nu am reusit. E clar cã fluxul mare de clienti a dus la blocarea paginilor web. Dacã tot am asteptat aceastã zi, am zis sã vin totusi la magazin, desi eram constient cã vor fi multi oameni dornici sã prindã reducerile. N-am mai prins din pãcate produsul pe care l-am vrut si a trebuit sã aleg altceva. Sã stiti cã reducerea nu este atât de mare precum este afisatã. Vã spun asta în cunostintã de cauzã deoarece urmãresc preturile de mai bine de douã luni. Pe de altã parte, ofertele sunt la anumite produse, probabil cele care nu prea se vând. Sunt si reduceri de 70 %, dar nu la electronice si electrocasnice, ci la accesorii. În reclame ei nu spun asta si multi oameni au fost indusi în eroare”, ne-a declarat Mihai A. Un alt client care a pãrãsit magazinul nervos ne-a spus: „Când m-am asezat la rând produsul era disponibil. 20 de minute mai târziu pânã am ajuns la casã stocul se epuizase. E incredibil! Ei afiseazã reduceri la acele produse care nu s-au vândut si care au rãmas pe stoc într-un singur exemplar. Chiar dacã as fi vrut sã fiu primul tot n-as fi reusit pentru cã pe acelasi televizor se bat încã 1000 de oameni din toatã tara”.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.