Joi și vineri, sute de șoferi gălățeni de la Uber și Bolt au protestat, închizându-și aplicațiile, față de tarifele practicate de cele două platforme de ridesharing, considerându-le ori prea mici (tariful pe kilometru al curselor), ori prea mari (comisioanele reținute de companii). Un protest similar a avut loc la Botoșani, motiv pentru Bolt să-și detalieze poziția față de revendicările partenerilor, printr-un comunicat de presă.
Menționând că atât în Galați, cât și în Botoșani, câștigurile pe oră au crescut în medie cu aproximativ 30% în ultimele trei luni, comparativ cu primele trei luni ale anului, Bolt spune, printre altele, că nu este de acord cu o creștere excesivă a tarifelor și că nu va deschide un birou local pentru contactul cu șoferii parteneri.
„Conducătorii auto sunt foarte importanți pentru noi și vrem să ne asigurăm că suntem constant atenți la câștigurile lor și la menținerea unei piețe sustenabile. Când vine vorba de tarifele pe care le setăm, încercăm să atingem un echilibru care să-i satisfacă atât pe ei, cât și pe clienți. Dacă prețurile ar crește prea mult, cursele ar deveni prohibitive pentru pasageri, ceea ce ar duce la o scădere a veniturilor per ansamblu. Cu alte cuvinte, o creștere a venitului pe cursă ar însemna o scădere a veniturilor totale lunare”, afirmă Bolt în comunicat. Cititi continuarea aici: https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/245604-majorarea-excesiva-a-tarifelor-bolt-ar-face-cursele-prohibitive-pentru-clienti