spot_imgspot_img
5.3 C
Vaslui
19-apr.-2024

Modernizare de tot râsul într-un oraş din Moldova: trecere de pietoni cu final într-un gard, „pădure” de indicatoare şi reglementare rutieră pe 1,34 metri

- Advertisement -

În municipiul Botoşani reabilitarea unei străzi a generat o situaţie revoltătoare. Oamenii au semnalat pe internet abundenţa aberantă a semnelor de circulaţie, dar şi faptul că trecerea de pietoni de la capătul străzi se termină într-un gard. Cazul nu este unic în oraş şi nici în ţară. Strada Crinilor, din municipiul Botoşani se întinde pe o lungime de aproape 700 de metri, undeva către marginea oraşului. Deşi este o arteră destul de circulată, cu locuinţe de-o parte şi de alta, dar şi cu un cartier de blocuri în apropiere, strada nu a fost niciodată asfaltată, deşi figurează pe hărţi de câteva decenii.  Asta până în anul 2020, când Primăria Botoşani  a derulat un amplu proiect de modernizare pe Crinilor, finalizat în toamna anului trecut.    La final au fost amenajate indicatoarele şi marcajele rutiere. La scurt timp după reabilitare, botoşănenii care tranzitează zona sau care locuiesc pe acea stradă au observat că până la urmă lucrurile s-au făcut tot româneşte. Cel puţin din punct de vedere al marcajelor rutiere. Pe reţelele de socializare, chiar şi pe pagina oficială a Consiliului Local, zeci de botoşăneni au semnalat abundenţa aberantă a semnelor de circulaţie de pe strada Crinului, dar şi o trecere de pietoni, adaptată persoanelor cu handicap, care se opreşte într-un gard. Cât despre trotuare, acestea sunt inexistente.

„Hemoragie” de semne de circulaţie

Spre exemplu, la intersecţia din capătul străzii Crinilor către Parcul Tineretului au fost amplasate, la aproximativ un metru unul de celălalt, trei indicatoare rutiere. Primul ridică restricţia de circulaţie cu 25 de kilometri la oră prezentă pe lungimea străzii.  La fix 134 de centimetri de acest indicator urmează imediat altul, cu semnificaţia „Stop”. Adică, aşa cum atrag atenţia şi internauţii, şoferii pot circula cu 50 de kilometri la oră pe o distanţă de 134 de centimetri, pentru ca mai apoi să fie obligaţi să oprească maşina. Seria de indicatoare este încheiată de  cel care semnalează trecerea de pieton şi care la rândul său obligă şoferul să reducă viteza până la 30 de kilometri la oră.

Citeste mai mult: adev.ro/qto22z

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.