Gicu Roșca a riscat cu investiția a 15.000 de euro, banii de la nuntă, într-o afacere cu salate marinate, în urmă cu 5 ani. Succesul a venit imediat, iar cererea pentru produsele făcute după rețetele bunicii a crescut în ultimii 2 ani. Produsele sale sunt vândute mai ales în băcănii. Tânărul antreprenor a investit într-un nou brand pentru a fi cât mai vizibil pe piața produselor naturale
Ieșeanul Gicu Roșca, un tânăr antreprenor în vârstă de 31 de ani, a investit în afacerea cu salate marinate după ce a decis împreună cu soția să investească banii de la nuntă într-o afacere de familie. Produsele au fost rapid apreciate de clienți, astfel că afacerea s-a dezvoltat constant, iar antreprenorul a decis că e nevoie și de o schimbare a ambalajelor produselor și a brandului pentru a fi prezenți în cât mai multe băcănii.
„Știm cu toții, din cauza pandemiei, anul 2020 a fost un an dificil, în care am încercat să ne descurcăm cu economiile făcute în 2019, când am avut un an foarte bun. Însă, pentru noi, anul trecut a fost și un an al schimbărilor bune. Ne-am extins capacitatea de producție, ne-am dat seama că trebuie să facem și altceva în privința pieței de desfacere și am început colaborarea cu câteva băcănii și restaurante. Fiind restaurantele închise, am văzut că nu avem alternative și trebuie să ne schimbăm opțiunile.
Nu am vrut să pătrundem în supermarketuri, ci să fim asociați cu magazine care vând produse artizanale curate, pentru asta suntem și asta vrem să facem în continuare. Am început să apelăm la diferite băcănii din țară, ne-au acceptat colaborarea, au fost încântați să aibă produsele noastre în băcănii, însă ne-au zis că acceptă produsele noastre pentru că sunt gustoase, unice în România, dar nu avantajează cu nimic ambalajul. De aici a început totul”, povestește Gicu Roșca.