O femeie din Marea Britanie a rămas fără pensie timp de 3 luni și i-au fost deconectate linia telefonică și alimentarea cu energie electrică după ce a fost declarată moartă dintr-o eroare bancară, relatează The Guardian. Marjorie Roper, în vârstă de 91 de ani, a descoperit că plata pensiei și a indemnizațiilor pe care le primea a fost sistată după ce un angajat al băncii Barclays a înregistrat-o ca decedată și i-a închis contul. Totul a început în noiembrie, când Roper a anunțat banca că soțul ei a murit și a cerut ca numele acestuia să fie eliminat din contul lor comun și înlocuit cu cel al fiicei sale, Mary. În schimb, femeia a fost înregistrată ca decedată, iar contul a fost închis. Femeia a descoperit greșeala după Crăciun, pe care l-a petrecut cu familia. Când s-a întors acasă, a constatat că linia telefonică și alimentarea cu energie fuseseră întrerupte, iar mai multe scrisori ajunse în cutia poștală solicitau plata facturilor restante.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/externe/o-femeie-a-ramas-fara-pensie-telefon-si-curent-electric-pentru-ca-banca-a-declarat-o-moarta-din-greseala-2274439