PĂSĂRILE MIGRATOARE: Cum și-a transferat Boroș oamenii de la Reiser la Primăria Bârlad!
TINETI APROAPE… Se stie deja de esecul si scandalurile rãsunãtoare ale companiei Reiser, dar a rãmas „la secret” cum oameni de bazã din aceastã societate au apãrut brusc pe statul de platã al Primãriei Bârlad. Este vorba, în primul rând, de celebrul inginer Dãrângã si alti 14 oameni alesi pe sprânceanã. Toti acestia au venit la pachet si au format Serviciul Drumuri din cadrul primãriei Bârlad. A fost încã o minune la aceastã institutie, pentru cã toti acestia au câstigat concursul oprganizat, încã o datã, pe bune! În plus, pentru merite deosebite, Boros l-a propus pe Dãrângã în Comisia de Circulatie Rutierã, comisie care urmeazã sã fie votatã marti în viitoarea sedintã a consiliului local. De amintit cã tot Boros l-a propus pe acelasi inginer pentru a reprezenta primãria în comisia de inventariere a Reiser, propunere neînghititã însã de consilierii locali. Si tot Boros (scuze pentru repetitie) l-a propus pe Dãrângã pentru un alt post în cadrul asociatiei care gestioneazã Zona Metropolitanã Bârlad. Acolo, nu s-a mai opus nimeni, pentru cã doamnele primar de la Zorleni, Grivita si Perieni au fost asigurate de primarul Boros cã Dãrângã este un specialist extraordinar!
Dupã ce a fost pusã crucea pe Reiser Bârlad, gândirea primarului Boros a fost ca atributiile acestei societãti în ceea ce priveste administrarea si repararea strãzilor din Bârlad sã fie preluate de un serviciu înfiintat în cadrul primãriei. La acea datã, multi consilieri au fost de pãrere cã ideea ar fi bunã dacã s-ar angaja niste oameni profesionisti si corecti, asa cã Boros i-a adus chiar pe cei de la Reiser, în frunte cu inginerul Dãrângã. Ceea ce pãrea a fi doar un zvon neconfirmat a fost oficializat cumva marti, atunci când a fost fãcutã publicã ordinea de zi a viitoarei sedinte a consiliului local. Aici apare si proiectul privind aprobarea constituirii Comisiei de Sigurantã a Circulatiei Rutiere si Pietonale în municipiul Bârlad. Aparent este doar o hotãrâre banalã, o simplã formalitate, doar cã printre numele propuse de primarul Boros apare si cel al inginerului Cãtãlin Dãrângã, angajat al primãriei Bârlad la Serviciul Drumuri.
„Se impune includerea domnului inginer Dãrângã Cãtãlin”
„Odatã cu ocuparea postului de administrator public de cãtre domnul Bîca Iulian-Mihail, acesta urmeazã a fi inclus în componenta comisiei, în conformitate cu atributiile de coordonare a serviciilor publice locale. De asemenea, fostul reprezentant al Directiei Urbanism si Amenajare a Teritoriului, domnul Cadar Cristian – cãreia i-au fost delegate atributiile postului de arhitect-sef – a fost înlocuit de domnul Gliga Sorin, care a promovat concursul pentru ocuparea functiei publice de arhitect-șef si care va reprezenta directia în cadrul comisiei. Totodatã, ca urmare a completãrii structurii Directiei de Servicii Edilitare prin înfiintarea Serviciului Drumuri, se impune includerea domnului inginer Dãrângã Cãtãlin, responsabil al acestui serviciu, în calitate de membru al comisiei, având în vedere domeniul sãu de activitate direct legat de infrastructura rutierã si lucrãrile aferente.”, se aratã în motivarea acestui proiect de hotãrâre. Pentru necunoscãtori, comisia de sigurantã a circulatiei rutiere si pietonale se ocupã de analizarea, expertizarea tehnicã si aprobarea reglementãrilor care vizeazã circulatia pe drumurile publice. Scopul principal este asigurarea unui trafic rutier si pietonal fluid si sigur, prin reducerea accidentelor si modernizarea infrastructurii. În general, membrii comisiilor de circulatie nu sunt plãtiti pentru participarea la sedintele comisiei, deoarece aceste comisii sunt formate din functionari si experti care îsi desfãsoarã activitatea în cadrul fisei postului lor, ca parte a atributiilor de serviciu.
Cum a picat propunerea lui Dãrângã într-o altã comisie
„El era omul care era pe stradã cu muncitorii. Erau altii, directori, acolo a fost Consiliu de Administratie, era o armatã de oameni. El a fost în partea cealaltã si este posibil sã aparã undeva, dar eu nu am auzit cã ar fi fãptuitor, nu învinuit sau inculpat…”, spunea Dumitru Boros într-o sedintã de consiliul local în care încerca sã demonstreze consilierilor cã inginerul Dãrângã n-avea habar despre neregulile de la Reiser Bârlad pentru cã el era doar un biet inginer, „omul care era pe stradã cu muncitorii”. A fost sedinta în care primarul Bârladului a fãcut o propunere socantã: a numit drept reprezentant al CL Bârlad în comisia de evaluarea a bunurilor societãtii chiar pe cel care îi intermedia spaga fostului director Buzamãt. Motivatiile primarului Boros în cazul acestei propuneri nãstrusnice au fost douã: Darângã este cel care cunoaste cel mai bine situatia de la Reiser si, pânã la urmã, „cine are curajul sã-si asume toate neregulile de acolo!”. Consilierii locali nu au votat propunerea lui Boros si, de atunci, nu se stie ce s-a mai întâmplat cu acea comisie si dacã primãria Bârlad are sau nu reprezentant acolo. N-ar fi surpinzãtor sã aflãm cã, trecând peste votul consilierilor, primarul l-a impus totusi pe Darângã pentru cã nici plata nu e rea, adicã în jur de 10 mii de lei brut!
Tot Dãrângã, tot propus de Boros, dar cu noroc si cu navitatea unor primãrite
Prima hotãrâre privind Zona Metropolitanã Bârlad a fost votatã în 2022 și este vorba, practic, de o asociere între municipiul Bârlad și comunele limitrofe Zorleni, Grivița și Perieni. Începând din acest an, asociația este funcționalã, așa cã la ultima întâlnire a consiliului director, alcãtuit din primarii celor patru UAT-uri, s-au stabilit și primii angajați. Conform surselor noastre, angajãrile s-au fãcut pe modul „repede, înainte”, pentru cã primarul Boros a insistat cu niște urgențe. Tot el a venit cu dosarele candidaților, dosare care au fost aprobate de toate doamnele primar. Se remarcã la aceste dosare, o nouã apariție a numelui fostului inginer de la Reiser Bârlad care tocmai ce fusese propus de primarul Boros sã invetarieze activele fostei societãți. Propunerea nu a fost votatã de consilieri, însã inginerul Dãrângã s-a ales cu un nou „job” la noua asociație. Recent, asociația a preluat gestiunea transportului public în Zona Metropolitanã Bârlad, adicã muncipiul și cele trei comune. Anul acesta, Primãria Bârlad a contribuit cu suma de 89.207 lei la buna funcționare a asociației. Din partea comunelor, suma a fost mai micã între 5000 și 10000 mii de lei, pentru cã aceastã contribuție se stabilește în funcție de numãrul de locuitori ai fiecãrui UAT.
„Totusi, el bãga în frigider spaga pe vremea lui Buzamãt”
OMUL CU BANII LA GHEATÃ… Pentru a întelege profesionalismul inginerului Dãrângã, redãm o declaratie a consilierului Bogdan Sârbu fãcutã în plenul sedintei în care s-a discutat despre una din propunerile lui Dumitru Boros. „Nu vã supãrati cã atrag atentia, dar nu e putinã incompatibilitate aici? De fapt un pic mai mare. În ultimele sase luni, domnul Dãrângã a gestionat tot ceea ce înseamnã combustibil si tot ceea ce înseamnã inventar la aceastã societate si dumnealui este desemnat de noi sã facã inventarul sã spunã cã a iesit bine? Chiar nu putem noi, Consiliul Local, sã ne desemnãm un reprezentant? Trebuie sã o luãm servitã de la domnul primar? Totusi el bãga în frigider (spaga) pe vremea lui Buzamãt!”, declara consilierul independent Bogdan Sârbu.
Pe vremea când era ascultat si cablat de DNA, Dãrângã se aratã nemultumit de împãrtirea spãgii
MARTORUL… Dupã scandalul spãgilor de la Reiser, inginerul Dãrângã s-a salvat miraculos prin calitatea de martor. În acest context, au apãrut niste înregistrãri fãcute de DNA în care Cãtãlin Dãrângã era foarte nemultumit cã el face totul, dar Buzamãt ia cea mai mare parte din spagã: „Cum sã facã jumate-jumate cu mine? Doamne fereste! Da, era bun! Era bun jumate-jumate”, îi spunea Dãrângã într-o conversatie unui client bun de la Reiser. În plus, acesta se plânge cã nu e el director pentru cã Buzamãt „are spate”, iar el nu. Niste idei foarte interesante pentru cel care ulterior avea sã-l toarne pe directorul Buzamãt procurorilor DNA.

Acest Mataranga sau Carlo cum îl stiu unii e o jegodie de om unul care și a cumpărat diploma de inginer știe el mai bine cum și cu cine a colaborat…un semianalfabet care calcă pe oricine îi sta in cale doar ca sa ajungă acolo unde și a propus , și are foarte multe victime inclusiv foști prieteni și chiar și rude care au avut de suferit de pe urma acestui vierme cu gura strâmbă!Tic..tac… Matarânga!!!Toate se întorc chiar dacă roata ta crezi ca e pătrată!!🤮🤮🤮
Toate angajarile le-ai facut bazandu-te doar pe pile, cunostinte si mai ales prietenii.
Sunt foarte curios, daca va trebui sa faci disponibilizari la care vei renunta si pe ce criterii?
Nu vă mai obosiți că omul este adus de la piață de mine. Ce dacă am pensie de ofițer în ciuda voastră sunt și adminostratore fără academeie că nu mai aveam ce învăța. Cel puțin prietenașul a făcut o facultate lungă știe el de ce.
Puneți-l, dragii consilieri, în comisia de siguranță a circulației rutiere și pietonale; este omul care se pricepe la toate! A modificat chiar și linia continuă din fața fostului Romtelecom. Ce-ai mai făcut, primare, cu plângerea penală cu care te lăudai? Ai aflat că prietenul tău Darîngă a modificat-o și te-ai dat la fund? Acolo e vorba de un adevărat atentat la siguranța rutieră.
Futu-vă-n gură de hoți nenorociți! Să vină Kovesi înapoi să vă ia dracii pe toți, că prea v-ați bătut joc de țara asta! Să intre și SRI peste voi, să nu mai scăpați niciunul!
În poză par ca frații, dolofani și gâditori., cu vise de viitor. Ce ne făceam noi fără ei. Au apărut la timp.
Ia spune mai domn inginere(asa ai pretentii sa ti se spuna) cum luai bani (spagile)de la soferii si muncitori cand faceai ciubucuri in timpuș programului si peste program cu utilajele, masinile,sculele, ale societatii. nu le lasai nici deo paine la muncitori, luai tot sau cum aduceai la contabilitate doar facturile spuneai ca marfa ai duso pe teren, dar de cum reparai scule la matix spuneai ca s-a reparat dar aduceai factura de 20 milioane si de reparat nici nu se apuca, ia zis lui boros cum pe avize treceai ca ai turanat 10 tone dar de fapt era doar doua tone, sa vorbeasca fosti angajati a reiserului. i-ai spus toate astea lui bica lui boros sunt doar unele dintr-un sir de fapte…
Cum primarele nu poate fără Tica, nici bicu nu poate fără Drănagă. Valorile stau unite pentru mălai. Teoretic au pregătiri in domeniu.
Daca l ati verifica pe lepra asta de Daranga la studii ati ramane marcati. A fost un repetent in Facultatea de Constructii Iasi. 4 sau 5 ani . Un pupincurist, un scandalagiu, un turnator etc. Tot neamul lui de la Moara Greci e asa. Tarani prosti.
De unde știi tu ce studii are neamul lui!!!!I Inseamna ca i cunoști foarte bine!!! Ceea ce spui te caracterizează foarte bine !!! Mi as dori sa ți dai numele nu prin anonimat .
ARE IZ PENAL……E CHESTIUNE DE TIMP…..TIC…TAC….
Bai kktule pansat care ii iei apararea jegosului, hotului si spagarului asta, SA NE SUGI PULA LA TOTI BARLADENII si sa fwutem pe MA-TA IN GURA DE VACAR PROST ! NU V-AR MAI MURI MULTI INAINTE DE HOTI !!!
Cu ce vă are „la mână„ acest așa zis mare inginer, de nu reușiți să vă lepădați de el? Toată lumea știe cine este cu adevărat, omul „cheie„ în furturile de la Reiser, un personaj cu un caracter mizerabil și o reputație compromisă.
Profesionist? Nici vorbă. E suficient să privești străzile și trotuarele „făcute„ de el lucrări de o calitate jalnică, care vorbesc singure. Deștept? Poate doar în arta lingușelii și a manipulării. În rest, un impostor care se agață de funcții și oameni pentru a-și acoperi urmele.
DEZAMAGIRE!!!!!!!!!! NU NE MAI FACEM BINE!!!!!! PILE, CUNOSTINTE, RELATII!!!!!!!!!!Ne-am dus pe poolaaaaa!!!!!!!!