
DUMNEZEU CU MILA!… Începând cu data de 3 ianuarie, la conducerea Spitalului de Urgență „Elena Beldiman” din Bârlad a fost numit prin decizia primarului Dumitru Boroș, bârlădeanul Ciprian Feraru. Acesta a fost declarat câștigător al concursului pentru postul de manager al spitalului bârlădean, pentru un mandat de 3 ani. Dintre cei trei candidați care au avut admise dosarele de înscriere și au depus în scris proiectele de management, fostul manager Daniela Borș nu a mai participat și la proba prezentare publică a proiectului de management. Cei doi candidați rămași în cursă, fostul consilier local și județean al PSD Ciprian Feraru și Rodica Șușnea, directorul CEC Bârlad, au ales abordări diferite privind proiectul depus. Comisia de concurs a decis că proiectul câștigător este al lui Feraru Ciprian, cel numit prin decizia primarului pentru trei ani, manager al spitalului cel mai greu încercat din județ, care a dus greul pandemiei de Covid-19 din martie 2020 până în prezent!
Cei doi candidați rămași în cursă, fostul consilier local și județean al PSD Bârlad, Ciprian Feraru, și Rodica Șușnea, directorul CEC Bârlad, au ales abordări diferite privind proiectul depus. Dacă directoarea de la CEC Bârlad a mers pe suplimentarea bugetului spitalului prin atragerea de asigurări complementare de sănătate din sectorul privat, Feraru a ales calea clasică, aceea de a sta cu mâna întinsă la Guvern și la Primăria Bârlad, când este nevoie de investiții. Încă o dată, se dovedește că nu competența este primordială când este vorba de conducerea unor instituții vitale, cum este spitalul bârlădean.
Ce-a lăsat în urmă managerul interimar, în doar zece luni cât a condus spitalul!
Daniela Rusu, cea care a fost până pe 2 ianuarie manager interimar al spitalului bârlădean timp de 10 luni, a postat pe pagina spitalului un „Rămas bun”, amintind ce s-a făcut în perioada interimarului său.
„Decizia de a mă retrage a fost una grea și apăsătoare. Parte din realizările ECHIPEI, pe parcursul celor 10 luni, puteți vedea mai jos:
Reorganizarea spațiului de la Compartimentul Primiri Urgențe, montarea tapetului medical, covorului antibacterian, înlocuirea caloriferelor uzate cu altele noi, dotarea cu mobilier funcțional, canapele, calculatoare, imprimante, asigurarea unui climat primitor prin montarea unui televizor, aer condiționat și tonomat de produse alimentare și apă; Introducerea unor tarife diferențiate pentru testarea RT PCR Covid-19, preț mai mic pentru persoanele cu dizabilități, pensionari, copii, elevi, studenți; Reparații, igienizare și dotare clădire, pavilion 2 – secția Boli Infecțioase, montarea sistemului de oxigen la patul fiecărui bolnav, achiziția unei stații de oxigen (finanțare și de la Consiliul local Bârlad); Achiziția unui aparat de îmbălsămat la Anatomie patologică; Implementarea sistemului de programare online; Identificarea pacienților- cod de bară pentru probele de sânge și sumarul de urină; Achiziția detectorilor de oxigen în fiecare salon, respectiv a unei centrale cu avertizare acustică și vizuală la ATI ( finanțare Consiliul local); Înlocuirea serverului-IT(finanțare Consiliul Local); Construirea unor rampe provizorii; Dezvoltarea sistemului de supraveghere video-audio cu camere 4K Hikvision pe holuri, în zonele de intrare/ieșire, zona CPU, saloane ATI și Psihiatrie ( finanțare Consiliul local); Sistem acces controlat la intrarea în spital, prin montarea unor bariere, cititor nr înmatriculare auto (finanțare Consiliul local); Montarea de mâna curentă, un criteriu important pentru acreditare (finanțare Consiliul local); Lucrări monobloc (reparații băi, înlocuire țevi, cădițe duș); (finanțare Consiliul local) Introducerea în cadrul Laboratorului de analize a unor reactivi noi (feritina, sepsis, etc), markeri cardiaci; Redistribuirea unui ecograf în Ambulatoriu la cabinetul de Endocrinologie; Introducerea programului de lucru 7 zile din 7 zile la Laboratorul PCR; Achiziția unui grătar și a unui cuptor electric pt bucătăria spitalului; Achiziția unei marmite de capacitate mare ( finanțare Consiliul local); Scoaterea la concurs a tuturor posturilor care erau ocupate prin decizii, criteriile de performanță și competitive fiind prioritare; Ridicarea standardelor de pregătire profesională prin selecția și angajarea persoanelor care au finalizat 12 clase și dețin diplomă de bacalaureat; Finalizarea unor lucrări la compartimentul de arși și secția Pneumologie; Atragerea unor sponsorizări (dotarea cu 32 de frigidere, amenajare sala de mese la secția oncologie, baie CPU, baie camera de garda a medicilor din cadrul secției Medicină Internă, etc); Reparații și igienizare camera de garda medici- secția Boli Infecțioase; Îmbunătățirea condițiilor de lucru în zona de Triaj- Ambulatoriu, a pacienților, prin amenajarea cu mobilier nou; Dotarea cu mobilier nou a cabinetului de Diabet și boli nutriție; Dotarea cu scaune ergonomice a birourilor de la sediul administrativ, respectiv înlocuirea mobilierului învechit și uzat moral; Înlocuirea filtrelor de aer de la sistemul de ventilație ce acoperă blocul operator și ATI (investiție de peste 23.000 lei); Introducerea unui sistem controlat de acces, la fiecare intrare în spital; Montare, înlocuire mobilier termopan intrare Anatomie Patologică, monobloc, Pneumologie, secția Medicală, perete termopan Morgă, etc; Montare aparate de aer condiționat: camera CT, radiologie, dermatovenerologie, CPU; Crearea liniei de garda continuă – secția ORL; Introducerea chestionarelor de burn out pentru angajați; Amenajarea unei parcări provizorii; Asfaltare zona de acces spital; Amplasarea unor bănci în exterior; (susținere Consiliul local); Amenajarea unui spațiu de vestiare – reparații, igienizare și montaj gresie într-un spațiu de la subsolul clădirii monobloc; Organizarea campaniei și a unor maratoane de vaccinare, prin implicarea a 17 medici și peste 25 asistenți, în sistem de voluntariat; Asigurarea de personal la centrul de vaccinare Cinema Victoria; Renovarea centrului de pază și informare; Introducerea unui program informatic pentru transmiterea în format electronic a fluturașilor de salarizare către angajați; Montarea unui ATM care să asigure nevoile angajaților, pacienților și aparținătorilor, respectiv sursă de venit pentru spital; Igienizarea spațiului CSM; Etc…”, a precizat Daniela Rusu.
Ce își propune să realizeze în mandatul câștigat și ce salariu va avea noul manager!
„Pe perioada exercitării funcției de manager persoană fizică, al Spitalului Municipal de Urgență „Elena Beldiman” Bârlad, județul Vaslui, domnul FERARU CIPRI COSMIN, va avea un salariu de bază brut de 16.684 lei.”, a precizat în decizia de numire a acestuia, primarul Dumitru Boroș. Ciprian Cosmin Feraru are 43 de ani și un CV bogat atât în studii cât și în funcția de politician. Deține o societate comercială SC Old White House SRL Bârlad, unde prestează servicii, mai precis se spală mașini și se fac ITP-uri. Mai deține și o altă societate comercială SC Red Zone SRL Bârlad, care se ocupă cu prestări servicii, IT și comerț, mai precis este firma cu care Ciprian Feraru a prestat servicii de mentenanță IT pe la mai toate școlile din Bârlad și instituțiile publice. Este membru în CA al Casei Județene de Asigurări de Sănătate din 2018 până în prezent, a fost patru ani consilier județean PSD, opt ani consilier local PSD, profesor de Tehnologia Informației și Comunicaților la o școală din Bârlad. Ca nivel educațional, acesta are două licențe: una în contabilitate și informatică de gestiune, obținând diploma de licență la Facultatea de Studii Economice a Universității „Danubius” Galați, iar a doua licență este în Matematică-Informatică, obținută la Iași, la Facultatea de Matematică a Universității „A.I.Cuza” din Iași. Ciprian Feraru mai are și o diplomă de Master în Managementul Afacerilor Publice, obținută la Școala Națională de Studii Politice și Administrație Publică a Facultății de Administrație Publică, București. Iată ce își propune noul manager al spitalului bârlădean, la investirea sa în funcție:
„Sunt conștient de responsabilitatea majoră pe care mi-o asum și pe care o voi duce la îndeplinire cu seriozitate, profesionalism și o maximă transparență. Dincolo de lucrurile mărunte, dar importante, care se pot face pe termen scurt pentru îmbunătățirea calității condițiilor și serviciilor medicale, îmi doresc ca propunerile de investiții de reabilitare și modernizare care au stat la baza elaborării proiectului meu de management să se materializeze, pentru că doar atunci vom putea vorbi, realmente, despre dezvoltarea instituției. Voi depune toate eforturile necesare pentru realizarea acelor obiective. Sunt un bârlădean implicat în problemele administrative și sociale ale orașului și județului nostru și îmi doresc ce e mai bun pentru comunitatea căreia îi aparțin. Sper într-o cooperare cât mai bună cu colectivul medical, personalul auxiliar și cel TESA; doar împreună vom reuși să oferim performanță”, a precizat pentru Vremea Nouă Ciprian Feraru, noul manager al spitalului bârlădean.
FACSIMIL: Proiectul de management a lui Feraru
Lăsați ca vine acum valul 4 și o sa va văd eu pe unde scoateți cămașă. Am înțeles ca deja omocronul sare peste gardul dinspre judecătorie. Noroc de vajnicii paznici de la Romold , ca mai opresc ei ceva covizi la poarta.
Ursule, lasă polițiștii de la Romold in pace. Au fost antrenați de fosta managera Rusu de la Bacau sa ghicească covidul după 2 sticle cu vin mai ceva ca PCR-ul :).
FEREASCA DUMNEZEU A AJUNS UN CIOBAN SA CONDUCA SPITALUL DIN BARLAD.🤮🤮🤮🤮
Nu. S-a supărat sponsorul, pentru că ei doar fură. 😀 Ei? Habar nu au unde trebuie să ajungă. Fură resursele până se termină, inclusiv prin salariile fără muncă (pacienți), apoi, la final, vor țipa ca Bârladul nu are noroc in viață. Simplu. Bârlădenii naționaliști și cu capul vid le vor ține isonul.
Întrebare: cand a dat concurs procurorul și cine i-a verificat dosarul? 😀 Avocatul ce spune? 😀
Daca este de verificat,ar trebui citit regulamentul de participare la concurs si apoi sa verifice in CV,scolarizarea,vechimea in munca (nu in politica)
In alta ordine,ar trebui testat si presedintele comisiei de examinare,daca stie sa citeasca si sa scrie corect,romaneste…
Foarte interesante comentariile! 🙂
Se vede că sunt din spital. 🙂 Dar se vede și altceva – lașitatea angajaților, stilul de bârfă și satisfacția că au ce bârfi, autosuficiența dată de profitarea cu nesimțire de situația existentă și, până la urmă, lipsa de profesionalism. Da, aveți noroc de idioți care vă bagă bani în buzunar ca să profite și ei, la urma urmei. Ieșiți băi la bătaie, dacă aveți curaj, sânge în vene și profesionalism. Știți foarte bine că ați distrus spitalul cu toții, împreună cu cei care vă conduc și de asta vă dați după cireș și arătați cu degetul. Sunteți o turmă de … imună la nevoi și realități. Doar banul contează pentru voi. Sunteți grețoși cu toții, iar alde … cu maimuțoiul de Fararu în frunte și mincinosul de Boroș vă reprezintă.
Domnu’ Bârlădean, aveți dreptate, pe alocuri: degeaba ați citit comentariile, dacă nu le-ați înțeles! Dacă simțiți nevoia sa va ridicați din mijlocul turmei de grețoși, înseamnă ca simțiți un puternic complex de inferioritate. Pana una alta, bănuiesc ca aparțineți aceleiași comunitati.
Spitalul este o problema a noastră, a tuturor!
Sa știți ca nu fac parte din spital…
Informațiile care le-am prezentat sunt de notorietate, îmi pare rău ca dumneavoastră nu le știți…
Poate ar fi mai bine cu un spital privat…
😀 De ce sunt eu vinovat? 😀 E concluzia care se trage după aceste comentarii. De ce aș avea eu un complex de inferioritate?! 😀 Spital privat?! E treaba mea? Cine vrea să-și riste banii s-o facă. E treaba lui. Cât despre spitalul public am dreptul să vorbesc ca oricine, fiind banii publici, adică și ai mei in joc. Nu-mi bat eu joc de ei. Sau nu se vede cine o face? 😀 Acum, ca să nu rămâneți misterios, sau eu prost, ia spuneți ce nu am inteles eu, dacă tot sunteți așa… inițiat? 😀 Să știe și lumea care-i treaba, nu? Sau sunteți parte a cacialmalei numite spital astăzi la Barlad și umblați cu fuse strâmbe, să prostiți auditoriul? 😀 Văd că vă doare de spital privat. Ia spuneți care-i treaba cu asta?
Mai bine mergem la o bere sa discutam, anumite detalii nu pot fi spuse așa, oricum…
Cred ca sunteți bine intenționat, dar când 40 de oameni se uita la un lucru, fiecare îl percepe diferit!
Din păcate, acest spital nu mai poate fi reformat și nu trebuie sa aruncați cu pietre! N-am nicio treaba cu susținerea unui spital privat! După cum comentați, sigur ați lucrat in spital, dar acum sunteți ieșit la pensie și eventual plecat din oraș!
Retrag invitația de a merge la o bere.
Mergeți unde vreți, pentru că oricum nu înțeleg ce vreți să spuneți. Normal, doar purtați vorbele pe la primărie. Pentru mine este clar, dacă voi avea nevoie, va trebui să mă duc la Vaslui. Chiar nu vreau să încurc pe nimeni, dar nici nu pot să laud pe cineva. N-am lucrat în spital și nici nu mă interesează să-l reformez. Însă îmi pare rău că unii își bat joc de banii noștri, și că iau băgat în buzunarele unor neaveniți (vezi Feraru). O gloată de neisprăviți lucrează la spital, care n-au nicio treabă cu medicina. Și-au angajat Boroș și PSD-ul toate neamurile, Îi luăm la rând pe ăia din primărie care au nevestele la spital? Doar fraierii, pentru că trebuie să fie și din ăștia, au plătit pentru asta șpăgi îngrozitoare. Credeți că lumea nu vorbește? Ăia care au luat să nu doarmă liniștiți. Sunt notați fiecare cât și când. Ar fi bine să se ascundă în ceață mai repede, până nu vine judecata. Știți care este lozinca în spital? De-ar mai ține pandemia până își rezolvă oamenii treburile. 🙂 Mai așteptați puțin. O să-i rezolve unii cât de curând. 🙂
Alta realizare a doamnei Rusu:
“Ridicarea standardelor de pregătire profesională prin selecția și angajarea persoanelor care au finalizat 12 clase și dețin diplomă de bacalaureat”.
Dar cu cei care sunt in funcții de conducere și nu știu sa scrie, ce se întâmpla? Aici nu ma refer la dr Afteni, la cei de la Runos, care vin in fiecare zi la “servici” și primesc “salar” nu salariu. (Nu toți de la Runos).
Magazioner se scrie, conform DOOM actualizat…
Doamna Rusu, in comentariile mele, v-am rugat sa nu mai folosiți expresiile: “scuzați-ma, ma scuzați sau Iertați-mă”, asta nu-i dovada de condescendenta din partea dumneavoastră, ci pare ca ați greșit fata de unele persoane!
In cazul asta trebuie sa va cereți scuze pentru fiecare in parte, nu așa, la mișto….
Dar sigur nu ați greșit dumneavoastră, îmi este greu sa cred asta…
Bineînțeles ca Zorro este un pseudonim…
Mai aveam un pic și plângeam că a plecat dna Rusu! Fooaaarte competentă!
Dl. John, revino-ți, nu-i așa de competentă, dacă era, participa la concurs! Dar nu știe poker: doamna Borș a mers la cacealma, dar “s-a aruncat”, n-avea nimic, doamna Susnea, doar o pereche de asi, iar Feraru ful de popi cu asi in coada! In jocul de poker sunt doar 4 asi.
Doamna Rusu, m-am exprimat metaforic, sper ca nu doriți și statuie!
Doamna Borș si-a dat seama despre ce pregatesc Boros si Tacu,la momentul potrivit…
Sa ai comisie de examinare formata din doi medici,proveniti din R.Moldova si un consilier local care ii face pantofii lui Boros,este clar….
In plus,cel putin unul dintre moldoveni nu stie sa scrie romaneste,pe langa faptul ca Feraru nu indeplineste conditiile primare de participare la concursul de manager de spital..
Dar Boros ne arata calitatile lui de mic dictator..
Vine valul 5,pleaca Feraru si o aduce inapoi pe amanta lui Dulute,d.-na Rusu
Doamne ferește de doamna Rusu!
Ce amanta?
Niciun moldovean nu știe sa scrie….
Oricum, de-abia mai aștept un articol cu spitalul, sa mai vorbim, poate mai citesc și alții…
Și poate se sesizează cineva, deși ma îndoiesc…
Foarte emoționantă scrisoarea doamnei “meneger” Rusu (manager se scrie), m-a tulburat, mai aveam puțin și-mi dădeau lacrimile!
Doamna Rusu, pe viitor, când veți fi intr-o funcție publica și va sunt aduse la cunoștința săvârșirea unor infractiuni, sa nu mai omiteti sa sesizați de îndată organele de urmărire penală.
Într-adevăr, serverul IT era uzat moral, trebuia înlocuit, nu s-a defectat din cauza elaborarilor fictive din farmacie (cum este posibil ca pentru nu știu câți litri de dezinfectant, sa pui acolo și antibiotice, antiinflamatoare, dar și osteocare sirop). Probabil, s-o fi inventat alta rețeta. Probabil nu-i niciun fals informatic, așa este rețeta!!!
Niciodată sa nu mai organizați un audit când sunt sesizate infracțiuni, pentru ca si membrii comisiei de audit sunt subiecți activi ai infracțiunii de omisiunea sesizării in cazul in care nu sesizează organele de urmărire penală.
Cu siguranța ați renegociat contractele cu firmele “de casa”, dar acestea sunt informații clasificate, nu trebuie divulgate.
Din punct de vedere logistic, ați făcut câte ceva, pentru ca ați avut cu ce, dar din punct de vedere administrativ, nimic.(funcții sau cel puțin o funcție de conducere ocupate/-a prin ,,delegații” succesive ilegale sau ocupate fără a îndeplini condițiile minime de participare la concurs.)
Apropo, functia de farmacist-sef când se scoate la concurs “pe bune”? Dar numai sa nu fie de farmacist clinician, ca nu-i spital universitar, ci un spital pe care-l paste declasificarea.
Cred ca solutia corecta asta este,sa fie restructurat acest spital pentru ca, consuma inutil de la bugetul local ,este o structura greoaie si ineficienta.Mediul privat si Spitalul Vaslui poate prelua cu succes misiunea.S a facut testul -2 ani ;managementul din spital a decis ca doreste „suport covid”.Cu adevarat management de succes…
Aveti dreptate cand vorbiti de angajari! Este de neinteles cum o persoana, care a executat o pedeapsa cu executare pentru ca a savarsit acte de coruptie, este astazi sef la Serviciul Administrativ! Ei si ce sa vezi, tocmai cand s-a angajat un ambulantier pe ambulanta spitalului se povesteste ca cineva ar fi cerut vreo ceva mii de euroi? Dar ce sa ne mai miram cand in actuala administratie barladeana au fost angajate, in mandatul actualului edil, persoane care au avut grave probleme cu legea si nu corespund criteriilor de integritate si de morala: un fost procuror care a executa ceva ani de inchisoare (oare stie el de Tili); un fost ziarist (angajat taman inainte de a ramane definitiva hotararea de condamnare); un fost militian (arestat preventiv); samd. Vai de steaua noastra de barladeni! Am ajuns de ocara cu asa edili!
Pentru grupul de parinti revoltati…sa stiti ca la sectia pediatrie…saracele asistente si infirmiere..stau cate sapte ,opt pe schimb la unu ,doi pacienti…saracele…dar beneficiaza de spor covid…asa ca nu mai plangeti sectia respectiva…
Winnetou sau cine a-i fi tu, stai jos…
Nu-ntelegi despre ce-i vorba!
Probabil nu ai copii mici cu care trebuie sa te duci la medici de familie care sunt ultraaglomerati, obosiți si irascibili…
Nu plângem,,cadrele medicale „,daca nu ați inteles…nu sunteți părinte sau bunic ,ori poate ca aveți bani pentru cabinete private sau clinici în Iași,gândiți va ca sunt parinti care nu au bani și nu au mai continuat tratamentul copiilor bolnavi cronic.Aveti ceva cu aceste cadre (asistente,infirmiere)???Referitor la doctori nu aveți de reproșat nimic???Dar doctorii de pe compartimentele de psihiatrie ped,neurologie ped,recuperare ped cum își justifică salariile???Pediatria a îngrijit bolnavi covid(copii plus aparținători lor ) dar ceilalți dr???A văzut cineva pe dr David,dr Rozimbaum pe la ambulator măcar???NU,rețetele boli cronice le da asistenta,cum își justifică atâtea zeci de milioane salariu(chiar sute).Trebuie sa se redeschidă locația unde a fost Pediatria,despre asta am vorbit inițial,asta cerem noului manager !!!Și încă ceva, nu o fi cumva deturnare de fonduri de nu mai exista bani pentru a respecta termenul din contractul de reabilitare termică(fonduri europene )???In februarie sunt 2 ani de când au început lucrările,trebuia sa fie gata…..și?Primarul cere bani la consiliul județean… nu se dau,ce se urmărește???Aaaa,facem un azil de bătrâni cumva???
Nu mai plange de grija medicilor de la Pediatrie! Intreaba-te de salariile celor doi antomopatologi de la Barlad, care de doi ani iau bani degeaba de la statul roman (vreo 500 de mii de lei/an si un milion de lei in 2 ani): nici tu necropsii si nici tu histopatologie. Noroc cu aia de la Medicina Legala ca se mai fac necropsii la Barlad (chiar daca toti au facut COVID)!!
Desi nu imi place de fostul manager, venit pe o anumita filiera, nu pot sa inteleg cum a ajuns un TRASEIST politic intr-o functie atat de importanta?
S-au poate ca exista altfel de interese, cum ar fi de exemplu DECLASIFICAREA ca si spital de urgenta astfel incat sa se indeplineasca visul lui
Buzatu, de a ramane doar un singur spital de urgenta in judet, cel de la Vaslui unde pompeaza milioane de euro care intr-un final se duc pe apa sambetei?
Cum Doamne a putut o comisie, din care au facut parte doi „respectabili” basarabeni (cititi pe bzi.ro cat de rspectabili sunt) si un director de colegiu, sa analizeze un proiect de management cand acestia nu aveau ei insasi competente de aceasta natura? Si poate ne spune dl nou manager si cand, cum si de unde „a intocmit” proiectul !!!
Dar poate ca mai exista o explicatie pentru faptul ca dl in cauza a ajuns manager. Poate ca acum cand unele institutii au cerut Primariei Barlad socoteala pentru obstructionarea, nelegala in opinia unora, construirii unui spital privat era nevoie de un tap ispasitor si acela va fi omul care azi de bucura ca are un salariu de 16000 mii de lei!
Si poate ne explica dl fost consilier si cum angajatii de la statia ITP pe care o conduce erau implicati in reteaua cercetata de catre DNA pentru ITP-uri false!
Felicitari doamnei Daniela Rusu ! Ca persoana neimplicata in actul medical, pot spune ca nu am auzit decat cuvinte de lauda la adresa dnei manager interimar . Realizarile evidente dinorganizarea spitalului se adauga abilitatii deosebite de comunicare cu angajatii, buna intelegere a problemelor atat ale salariatilor cat si ale pacientilor . Sa speram ca noul manager va continua bunele practici ale fostului manager si nu va fi doar un Cal Troian pentru PSD si camarila acestuia !
Și eu am auzit! Din partea dumneavoastră…
Toti bugetarii sunt nereformati ,asa incat oricine ar fi venit din alt mediu ar fi facut diferenta iar dna interimar a exploatat aceasta situatie.In contul ei ,bineinteles…
Domnule nou,, manager”,va rugam sa dati dovada de competența și profesionalism,din câte am citit doamna fostă,,manager” nu a menționat nimic despre secția Pediatrie,nu a făcut nimic pentru această secție care de 2 ani este în,,renovare” și nu a păsat nimănui ca personalul medical a fost mutat în toate secțiile din spital iar COPIII bolnavi cronic nu au mai beneficiat de consult periodic si tratament !!!
Nu credeți ca ar trebui sa începeți cu aceasta secție???Sa verificați dacă s au făcut renovări și poate se deschide măcar jumătate din acest fost spital de pediatrie???Se apropie termenul când ar trebui data în folosință aceasta secție dar și au bătut joc de lucrări,fosta manager Borș a distribuit toata aparatura medicala în alte sectii ,se vrea sa fie cumva altceva în aceasta locație???Dati dovada de umanitate !
”Un grup de părinți revoltați!” ce gluma buana a doamnelor asistente care ii tin (siu ele ce) lui Osipov in mana.
Spitalul acesta este permanent un teatru de razboi in care este vorba despre orice numai despre pacienti ,nu.Dna Rusu lasa scrisori la presa in care ne prezinta fisa postului cu cateva prb.admin. rezolvate si o poveste lacrimogena despre ce sacrificii a facut pentru noi.V a ametit asa de tare functia ?( ati fost obligata sa venit ?),Dl.Feraru recapituleaza investitiilr C.L.pt spital.Spitalul este despre altceva : pacienti,doctori competenti,viata sau moarte.A fost mai mult inchis si a fct.la 1/3 din capacitate ,s au inchis portile la propriu pt.cei care au avut nevoie.De mila cui sa plangem ?A pacientilor prigoniti pe la alte spitale din cauza covidului ( ce v a mai convenit !)sau a dnei Rusu care a luat asa o decizie” grea si apasatoare ” sa renunte ,dupa ce postul a fost ocupat prin concurs (ea ocupandu l pana acum fara efort ,fara concurs si fara calificare ; daca a facut voluntariat ,atunci retrag pt ca macar nu ne a costat ).Dl.Feraru asigurati 3 ani de liniste si servicii spitalicesti adevarate ,ca ne ajunge.Succes !
Ce voluntariat? Dar 50.000 km in 10 luni, credeți ca autoturismul doamnei Rusu (nu spun marca, ca nu vreau sa fac reclama mascata și sa ma amendeze CNA-ul) merge cu aer?
Este adevărat ca a bifat in Curicullum-vitae ca a ocupat functia de manager, dar trebuia sa fie și remunerata!