Posta Româna livreazã coletele, acasã!

NOU… Posta Româna anuntã o nouã retea de transport care sã asigure livrarea coletelor la domiciliul clientilor într-un timp cât mai scurt posibil. De asemenea, oficialii Postei Române anuntã faptul cã un pachet trimis prin postã nu trebuie sã depãseascã 20 de kg. De asemenea, noile servicii oferã livrare la usã si distributie rapidã clientilor care comandã alimente la temperaturã ambientalã, dar si produse nealimentare, de la retailerii care încheie contracte cu Posta Românã.

Compania Nationalã Posta Românã poate livra trimiterile postale, din anumite clase de servicii, la sediul sau domiciliul clientilor, în orice localitate de pe teritoriul tãrii. Pentru a onora cerintele clientilor, Posta Românã a dezvoltat o nouã retea de transport care sã asigure livrarea mecanizatã, având suport logistic dedicat, în fiecare localitate de pe teritoriul României. Aceasta este proiectatã pe un numãr de 167 de subunitãti postale (157 în mediul urban si 10 în mediul rural), care au fost dotate cu suportul logistic si uman necesar (autovehicule, infrastructurã IT, de comunicatii si agenti curieri- n.r.). Astfel, clientii Postei Române au asiguratã acum livrarea la domiciliu pentru urmãtoarele categorii de servicii: Serviciul StaiAcasã Plus, prin care se oferã livrare la “usã” si distributie rapidã clientilor care comandã alimente la temperaturã ambientalã, dar si produse nealimentare, de la retailerii care încheie contracte cu Posta Românã. Dacã, la data lansãrii acestui serviciu (aprilie 2020), StaiAcasã Plus era disponibil doar în resedintele de judet si în localitãtile limitrofe, în limita a 20 km, în prezent acesta se presteazã în toate localitãtile din România, pentru colete cu o greutate maximã de 30 kg. Tariful este negociat pe bazã contractualã, iar partenerii de contract au parte de conditii similare de prestare cu cele ale operatorilor postali concurenti de pe piata de servicii postale (notificarea prin SMS a destinatarului privind livrarea trimiterii, contactarea telefonicã a destinatarului pentru confirmarea zilei de livrare într-un termen maxim de 5 zile calendaristice, monitorizarea parcursului trimiterii în sistem Track & Trace, cu posibilitatea urmãririi pe site-ul Postei Române). Timpii de livrare sunt: Z sau maxim Zplus1 (în aceeasi localitate si în localitãtile arondate la subunitatea cu activitate mecanizatã), Zplus1 (în restul localitãtilor din judet), Zplus2 sau maxim Zplus3 (în restul localitãtilor la nivel national). Serviciul Express, pentru produsele: Prioripost (greutate maximã 20 kg), Prioripost cu valoare declaratã fixã (greutate maximã 2 kg), Prioripost facturi (greutate maximã 20 kg) si EMS (greutate maximã 30 kg). Pânã în prezent, se asigura livrarea mecanizatã a trimiterilor Express interne si internationale pentru destinatari la domiciliul/sediul clientului în 1.460 de localitãti. Noua retea de transport permite livrarea la sediul/domiciliul clientului în toate localitãtile din România. Serviciul asigurã notificarea prin SMS a destinatarului privind livrarea trimiterii, contactarea telefonicã a destinatarului pentru confirmarea zilei de livrare într-un termen de 7 zile lucrãtoare de la sosirea în subunitate (trimiteri interne Express) si 15 zile calendaristice (EMS), dar si douã tentative de livrare la domiciliul/sediul clientului. Timpii de livrare pentru trimiterile Express sunt: 12 ore în aceeasi localitate, 24 de ore între resedintele de judet si intrajudetean, 36 de ore între oricare alte douã localitãti. Colet postal intern din serviciile Standard, Valoare declaratã, Ramburs si Confirmare de primire, cu serviciul suplimentar Factaj (Factaj – tarif pentru livrare la domiciliu sau la sediu a coletelor postale interne). Noua retea de transport permite asigurarea livrãrii trimiterilor de colete postale interne cu Factaj, la domiciliu, în orice localitate din România, fatã de 101 localitãti, câte erau accesibile pânã în prezent. Timpii de livrare, la nivel national, sunt Z5, iar greutatea maximã a trimiterii trebuie sã fie de 20 kg. Serviciul asigurã notificarea prin SMS a destinatarului privind livrarea trimiterii, contactarea telefonicã a destinatarului pentru confirmarea zilei de livrare într-un termen de 5 zile calendaristice de la sosirea în subunitatea postalã. Dupã acest termen, destinatarul poate ridica trimiterea într-un termen de încã 5 zile calendaristice de la sediul subunitãtii postale din raza de distribuire a destinatarului, începând cu ziua lucrãtoare urmãtoare. EMS, colete postale si pachete mici extracomunitare import (pentru care s-a asigurat serviciul de Comisionariat Vamal si clientul solicitã livrare la domiciliu/sediu). Dacã, pânã în prezent, se asigura livrarea mecanizatã a trimiterilor la domiciliu doar pentru clientii din Municipiul Bucuresti si localitãtile din judetul Ilfov, acum serviciul este disponibil si pentru destinatarii din toatã tara. Timpii de livrare sunt definiti în functie de trimitere, de la Zplus2, la maxim Zplus5. În acest interval nu este inclusã perioada necesarã efectuãrii formalitãtilor vamale. Totodatã, Posta Românã a introdus tariful de livrare la domiciliu a trimiterilor import supuse serviciului de comisionariat vamal: 14 lei/trimitere (TVA inclus), pentru destinatarii care solicitã expres acest lucru. „Adaptãm continuu serviciile companiei la solicitãrile si nevoile clientilor. Implementarea acestei retele de transport constituie suportul necesar dezvoltãrii portofoliului de produse si servicii al Postei Române, parte integrantã a strategiei companiei de a creste cota de piatã pe segmentele expres si coletãrie. De asemenea, dorim sã întãrim rolul nostru pe piata serviciilor de e-commerce, fiind un partener de încredere pentru marii retaileri, agentii economici si institutiile publice si un distribuitor de nãdejde la usa destinatarului final”, au declarat oficialii Postei Române.




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ