Producător de apă: Pandemia i-a făcut pe români să cumpere online apă „la pungă”

Pentru că mulţi români s-au temut să intre zilnic în magazine pentru cumpărături, vânzările online de apă îmbuteliată au crescut puternic în ultimele luni, ceea ce a determinat unii producători să îmbutelieze apă la 5 litri, prin tehnologia Bag-in-Box (un fel de pungă din folii speciale).

Până anul trecut, Aur’a Mineral Water vindea la export 50% din producţie, 20% în HoReCa şi 30% în supermarketuri şi magazine naturiste, în sticle de stică de 750 ml şi de 330 ml. Pandemia a schimbat lucrurile. “Aur’a îmbuteliată în sticlă de sticlă rămâne produsul nostru nr.1, dar am fost nevoiţi să ne readaptăm. Situaţia din industria ospitalităţii a afectat şi vânzările noastre, dar, în schimb, a crescut foarte mult vânzarea pe online prin comparaţie cu anul trecut, cu 500%, iar asta ne-a dus în situaţia de a regândi strategia de vânzări şi implicit portofoliul de produse”, a declarat Horaţiu Rada, preşedintele Aur’a Mineral Water.    Pentru că Aur’a nu există îmbuteliată în PET, ci doar în sticlă, livrarea online a acesteia însemna greutate, fragilitate şi volum mare pentru cantităţi necesare unei familii pe o anumită perioadă. Compania a ales pentru vânzările online, pentru a evita îmbuteliere în PET, tehnologia Bag-in-Box în recipiente de 5 litri, un sistem folosit cu succes la vinuri şi la sucurile de fructe.

Numele Bag-in-Box, tradus mot a mot înseamnă pungă-în-cutie, însă în realitate vorbim de folii multistrat speciale care au un sistem de robinet şi care sunt ambalate ulterior într-o cutie specială de carton. Foliile sunt produse exclusiv pentru îmbutelierea apei şi sunt importate din Spania, având avantajul că, spre deosebire de PET-uri, prezervă gustul apei, nu-l schimbă şi nu îl afectează. Cutiile folosite sunt produse în Italia de o companie care deserveşte cele mai exclusiviste crame din zona viticolă Piemonte.

Citeste mai mult: adev.ro/ql4d08




NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ