România își face reclamă pe străzile din Paris ca să atragă mai mulți turiști
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în perioada 6-26 septembrie, pe străzile din Paris. Obiectivul principal al acţiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi în țara noastră. MEAT anunţă, luni, că derulează, până în 26 septembrie, o campanie de promovare a României ca destinaţie turistică, la Paris.
„Campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, anunţă, luni, MEAT, într-un comunicat de presă.
Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/foto-romania-isi-face-reclama-pe-strazile-din-paris-ca-sa-atraga-mai-multi-turisti-2509843