spot_img
spot_img
29.5 C
Vaslui
08-iun.-2025

Spitalul din Bârlad achiziționează trei lifturi noi!

- Advertisement -
ACHIZIȚIE… Se vor achiziționa trei ascensoare, dintre care două trebuie să fie pentru targă plus persoane și unul doar pentru persoane (medici), cu o durată medie de funcționare de 20 de ani.

INVESTIȚIE… Spitalul din Bârlad a scos la licitație pe SICAP, o achiziție prin procedură simplificată, a trei ascensoare noi, din care, două pentru pacienți și unul pentru medici. Termenul limită de depunere a ofertelor este 11 aprilie a.c. CLM Bârlad a aprobat achiziția, care costă în jur de 450 000 de lei, cu tot cu TVA, pentru care va vira banii în contul spitalului, după ce se stabilește câștigătorul licitației.

Obiectul contractului de achiziție publică scos la licitație pe SICAP pe 1 aprilie, este achiziționarea a trei ascensoare de persoane situate în Corpurile A+B ale Spitalului Municipal de Urgență “Elena Beldiman” Bârlad. Prețul pe bucată este de 126.050 Ron, prețul maxim pentru toate 3 bucăți fiind 378.150 lei fără TVA. Se cer 3 ascensoare, dintre care două trebuie să fie pentru targă plus persoane și unul doar pentru persoane (medici), cu o durată medie de funcționare de 20 de ani. Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție pentru cel puțin 24 luni.

Lucrările de achiziționare ascensoare vor presupune câteva etape

Acestea sunt: Realizarea tuturor lucrărilor de modernizare/montare și punere în funcțiune numai cu personal autorizat ISC IR și obținerea autorizației de funcționare de la CNCIR, fără plata taxelor aferente; Montarea noilor ascensoare și verificarea, prin persoane specializate, atestate si autorizate ISCIR, cu îndeplinirea corectă a procedurilor conform EN 81-20/50, EN81-28 si PT ISCIR R2/2010; Pregătirea frontului de lucru în vederea montării noilor ascensoare, astfel: montarea și utilizarea platformelor de ascensor la montaj; reamplasarea și efectuarea spargerilor necesare, conform noilor dimensiuni (daca este cazul); Realizarea instalației electrice de forța (obligația executantului), pe puț și în cabină conform specificațiilor tehnice ale noilor ascensoare, cu respectarea normelor si legislației privind realizarea instalațiilor electrice; Schema de comandă trebuie să aibă posibilitate de a lucra în tandem (duplex). De asemenea, trebuie executate și operațiile, precum: Demontarea ascensoarelor vechi; Repararea și aducerea la starea inițială a zonelor de intervenție constructivă; Finisarea tocurilor ușilor de palier (la golurile de acces) după montarea ușilor noi; Igienizarea și văruirea puțului de ascensor. Toate sunt în sarcina autorității contractante.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.