Reprezentanții magazinului Brico Depot din Iași sunt acuzați de un ieșean că fac reclamă mincinoasă unui anumit tip de produse. Bărbatul a vrut să cumpere un set format din toc și ușă, dar la magazin s-a trezit doar cu tocul și accesoriile
Activitatea magazinului Brico Depot din Iași a fost din nou reclamată de clienți. Cătălin Tihuț a povestit că pe data de 01.06.2021 a intrat pe site-ul de prezentare a magazinului din șoseaua Păcurari pentru a comanda mai multe seturi de uși cu tot cu toc și accesorii. A ales să plătească marfa în incinta magazinului și să transporte produsele cu mașina personală. În momentul în care a verificat pachetul, a avut neplăcuta surpriză să afle că setul era incomplet. Mai precis, lipseau ușile. Asta, în condițiile în care în anunțul de pe site-ul Brico Depot erau atașate imagini cu setul complet. Bărbatul a precizat că este o practică care induce în eroare clienții. Operatorul magazinului i-a transmis senin că trebuie să scoată alți bani din buzunar pentru achiziționarea ușilor.
„În urma vizualizării pe platforma de comenzi on-line a magazinului Brico Depot am decis să comand un set de 5 bucăți de «toc ușă dreapta, stejar luminos, 200/70». Am primit de la magazin confirmarea prin mesaj telefonic cum că produsul este disponibil în cantitatea solicitată în magazinul din Iași, complex comercial Era. În data de 02.06.2021, în jurul orei 10:00, m-am dus la magazin să plătesc și să ridic comanda, moment în care cei din magazin mi-au pus la dispoziție alt produs față de cel prezentat pe platforma de comenzi, față de cele specificate în oferta magazinului. În realitate mi-au fost prezentate doar tocul ușii cu accesoriile, fără ușă. Pe platforma de comenzi este prezentat un ansamblu complet, ușă, toc și clanță. O broască de ușă nu poate fi montată pe toc”, a declarat clientul.