spot_imgspot_img
12.1 C
Vaslui
25-apr.-2024

Un vasluian la “Imperiul leilor”, alături de partenera sa de viață. A bătut palma cu trei finanțatori pentru 30% din afacere

- Advertisement -
INVESTIȚIE… Georgiana Ștefănoaei și Sebastian Țiplea au reușit să convingă trei oameni de afaceri celebri să investească în afacerea lor: o parfumerie cu ingrediente naturale.

AFACERE… Un vasluian și partenera sa de viață au pus bazele unei afaceri cu parfumuri naturale românești. Se numesc Georgiana Ștefănoaei și Sebastian Țiplea și au un magazin online, unde își vând produsele Matca, create de ei. Cu o cifră de afaceri de 74.000 de euro în 2021, aceștia au hotărât că e timpul să coopteze un finanțator. Și-au prezentat proiectul în cadrul emisiunii “Imperiul leilor” și au reușit să convingă trei oameni de afaceri celebri să le ofere 60.000 euro pentru 30% din companie. Astfel, cei doi antreprenori vor beneficia de experiența a trei “lei”: Sebastian Dobrincu, Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu.

Georgiana Ștefănoaei și Sebastian Țiplea sunt un cuplu, și în viața privată, și în business. Au pornit o afacere cu parfumuri naturale românești și au participat la “Imperiul leilor” în speranța de a primi susținere financiară pentru a o dezvolta. “Noi suntem fondatorii brandului Matca și solicităm 60.000 euro pentru 10% din companie. Matca este un brand românesc de parfumerie naturală. Parfumurile Matca sunt realizate în atelierul nostru, folosim doar ingrediente naturale și propriile noastre formule. Cu ceva ani în urmă, am devenit interesată de ceea ce pun pe piele și, negăsind pe piață ceva disponibil, am ajuns să lucrez la propriile formule de parfumuri naturale. Am studiat mult, am urmat cursuri cu parfumieri și, odată cu încrederea dobândită, s-a născut și ideea brandului Matca”, a explicat Georgiana Ștefănoaei. “Principalul canal de vânzare este magazinul nostru online. Anul 2021 ne-a adus o cifră de afaceri de 74.000 euro. Momentan, lucrăm doar noi la business. Eu am terminat Facultatea de Arte și am un background (n.r. experiență) în publicitate și marketing”, a adăugat Sebastian Țiplea. Georgiana, în schimb, a studiat comunicare și relații publice și are un background în vânzări și digital marketing.

Dan Șucu, fondatorul Mobexpert: “Cred că pot să contribui cam cu 40% la creșterea cifrei dvs. de afaceri pe loc”

Cei doi antreprenori au făcut o demonstrație în platou și i-au invitat pe investitori să-și creeze, pe loc, propriul parfum, pe baza aromelor disponibile. Toți cei patru investitori le-au făcut câte o propunere. Dan Șucu le-a spus că, din punctul său de vedere, personalizarea esențelor este elementul care îi diferențiază de competitori, iar asta l-ar putea determina să investească în ei. Propunerea făcută de el a fost aceea de a primi 40% din companie pentru 60.000 euro: “pot să îmi imaginez ca într-un magazin de 10.000 metri, cum avem noi (n.r. magazinele Mobexpert), să fiți acolo, la intrare, și să faceți un parfum pentru clienții care intră și care ar putea să fie interesați. Cred că pot să contribui cam cu 40% la creșterea cifrei dvs. de afaceri pe loc. Vă ofer 60.000 euro, dar eu vă cer 40% din afacere și putem face un plan ca în maximum trei ani de zile să îmi răscumpărați în totalitate acțiunile mele”. O propunere mai bună decât aceasta a venit din partea dr. Wargha Enayati: 60.000 euro pentru 20%. Dragoș Petrescu le-a spus că le face o ofertă condiționată de intrarea în business a lui Sebastian Dobrincu.

Fondatoarea Musette, către cei doi antreprenori: “cred că împreună putem să construim un brand pe care să îl extindem internațional”

Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, în schimb, a făcut o propunere independentă, însă și-a arătat intenția de a mai colabora cu doi colegi investitori: “ca să rezistați pe piața pafrumurilor, trebuie să aveți o poziționare premium, vă ajută ambalajul și prezentarea, însă nu vă ajută înregistrarea numelui care nu este “.com”. Nu pot să nu recunosc valoarea lui Sebastian și cred în flerul, de data aceasta, al lui Dragoș, așa că le propun să facem un parteneriat. Eu pot să vă fac și o propunere independentă: 60.000 euro pentru un procent de 30%, cred că împreună putem să construim un brand și un produs care astăzi este aproape la zero, să îl aducem să fie numărul 1 într-o piață și apoi să-l extindem internațional”. Cristian Dobrincu, unul dintre cei mai tineri milionari din domeniul IT, le-a făcut două propuneri: “văd un produs de online cu potențial foarte mare și nu doar de online. Caut lucruri care au potențial să explodeze și cred că avem acel potențial aici. Eu o să vă fac două oferte: vă ofer cei 60.000 euro pentru 40% din afacerea voastră, iar condiționat de acceptul colegilor noștri (Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu) – le propun 60.000 euro pentru 50% din afacerea voastră, cu promisiunea ca odată ce ne recuperăm banii să scădem la 30%”. Cei doi antreprenori s-au gândit, timp de câteva minute, la oferte și au venit cu o contra-ofertă pentru trei investitori, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu, pe care au acceptat-o pe loc: 60.000 euro pentru 30% din companie.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.